  • 1. Data: 2022-07-07 00:24:24
    Temat: Wakacje kredytowe 2022
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć.

    Szukam kogoś kto mi pomoże w tymi przeklętymi wakacjami bo ich nie
    rozumiem. Najlepiej z jakimś źródłem potwierdzającym dane wnioski, jeśli
    mogę prosić :)

    Załóżmy, że mam kredyt, którego raty spłacać będę do grudnia 2042 roku.

    Moja rata miesięczna to: kapitał + odsetki (a odsetki to: marża banku +
    WIBOR6M). Mogę wziąć 4 miesiące wakacji w 2022 i 4 miesiące w 2023. Te 8
    miesięcy zostanie dołożonych po aktualnie planowanym harmonogramie spłat
    (czyli w przykładzie, którym się posłużyłem: XII 2042 + 8 mc = VIII 2043).

    Co będę spłacał w 2043?

    1: kapitał + odsetki (gdzie odsetki będą liczone po WIBOR z 2022 i 2023)?
    2: kapitał + odsetki (gdzie odsetki będą liczone po WIBOR/POLONIA/COŚ z
    2043?)?
    3: tylko kapitał?

    Ktoś zna odpowiedź na to pytanie? Będę wdzięczny za pomoc.

    pozdrawiam.
    PlaMa

    PS: pytałem się w banku ale powiedzieli, że póki Duda nie popisze to oni
    nie wiedzą jak to obsługiwać... WTF?