    Date: Tue, 12 Jul 2022 13:32:01 +0200
    Subject: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <2...@4...com>
    From: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-11-lipca-2022 o 23:32, a...@p...com pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 11 Jul 2022 20:10:05 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <62cc677e$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    > od _Master_ <M...@...pl> :

    > Wstrzymaj się jeszcze z komplementami, bo możesz się mocno zdziwić(co
    > do wieku).
    > Zastanawiam się, kiedy zrozumiesz czym jest konfederacja, tu jest
    > pewien trop w wypowiedzi corvina:
    > https://www.youtube.com/watch?v=f1afsi48X1M
    > Ta partia to zbiorowisko zbirów i szurów, których jedynym pragnieniem
    > jest władza.

> [...]

    I już wiemy jakie szczyty elokwencji i merytoryki zdobyłeś ;-)

    Szurów i kanalii szukaj sobie u Tuska. Może z jachirą znajdziecie
    wspólny język

    PS. Ale wysłuchałeś to co podlinkowałeś? Korwin dokładnie opisał jak
    jest. Konfederacja w kwestii zdobywania głosów robi to co wszyscy.
    Jest słabsza bo ma przeciw sobie większość mediów.
    A Korwin dziś już nie jest równoważnikiem tego ugrupowania.

    Słuchaj trochę innych.

    Posłuchaj np. co Schetyna wygaduje o ostatnich posunięciach Tuska ;-)

    To cię ktoś nie przekonuje to nie znaczy że możesz na nim psy wieszać.

    Ja wieszam na lewactwie i komunistach bo zasłużyli sobie robiąc z nas
    III świat i pchając dalej w odmęty takich samych żołądków.

    Przez tą ideologię ginęli i będą ginąć ludzie.

    Konfederacja nie chce nikomu nic zabierać.

    Nie zgadza się na proponowane nachalnie zmiany. Jest pewna różnica.