  • 71. Data: 2022-07-10 15:22:30
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No ale to jest oczywista oczywistość, a nie jakieś arkana
    > kryminalistyki. A przynajmniej być nie powinny. Ale rozumiem, że chcesz
    > powiedzieć, że ślady prochu z tej czy innej strony to mógł sam oskarżony
    > przypadkowo nanieść? Przecież to musi zupełnie inaczej wyglądać niż
    > ślady naniesione przy wystrzale. Nie chcesz chyba powiedzieć, że takie
    > ślady to bada się jakimś gazowym analizatorem?

    Robi się wymaz. Oskarżony raczej nie. Ja pisałem o sobie, bo ja bardzo
    dużo strzelam i mam na rękach drobiny prochu. Natomiast przy małym
    dystansie strzału proch może opaść na ziemię i znaleźć się na plecach na
    skutek akcji reanimacyjnej, gdzie ofiara leży. To takie dość mało
    prawdopodobne, ale jeśliby miało to mieć krytyczne znaczenie, to trzeba
    to brać pod uwagę.

    --
    Robert Tomasik

  • 72. Data: 2022-07-10 15:23:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.07.2022 o 09:30, Kviat pisze:
    > Ale rozumiesz, że wojny są przez tych, którzy widzą konieczność
    > prowadzenia wojen, a nie przez napadniętych?
    > Czy to też zbyt trudne dla ciebie?

    Rozumiem, ale problem w tym, że nikt napadniętego nie pyta, czy chce
    toczyć wojnę.

    --
    Robert Tomasik

  • 73. Data: 2022-07-11 09:15:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Rozumiem, ale problem w tym, że nikt napadniętego nie pyta, czy chce
    > toczyć wojnę.

    Czyli nie rozumiesz.
    Problem w tym, że napadają ci, którzy widzą konieczność prowadzenia wojny.
    Ci, którzy nie widzą takiej konieczności, nie napadają.

    Prościej nie potrafię.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 74. Data: 2022-07-11 16:03:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2022 o 09:15, Kviat pisze:
    > Czyli nie rozumiesz.
    > Problem w tym, że napadają ci, którzy widzą konieczność prowadzenia wojny.
    > Ci, którzy nie widzą takiej konieczności, nie napadają.
    > Prościej nie potrafię.

    I ci napadnięci, ponieważ nie widzą konieczności prowadzenia wojen, to
    jak zostaną napadnięci, to nie prowadzą wojny?

    --
    Robert Tomasik

  • 75. Data: 2022-07-11 19:51:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-10-lipca-2022 o 08:31, cef pisze:

    > Program Konfederacji?
    > To zestaw pobożnych życzeń "chcemy aby".
    > Kiedyś zainteresowałem się podatkowymi aspektami i znalazłem tam same bzdury

    Małe i proste podatki to BZDURY?

    > ale chwytliwe medialnie czyli zwykła kiełbasa.

    Że co? Jak trzeba mieć zryty lewacką ideologią BERET żeby tak to
    interpretować?

    Jeśli to są bzdury to czym jest "wiemy jak to zrobić" hołowni albo mamy
    program ale nie pokażemy Tuska?

    Lewica właśnie chce wprowadzać 4 dniowy tydzień pracy.

    Tak są takie teorie ale kurwa nie w najbliższej 50 latce.

    Że Konfederacji się UE nie podoba?

    Dziś już wyraźnie widać że łączenie róznych gospodarek na różnym stopniu
    rozwoju i różną mentalnością społeczeństw i historią grozi KATASTROFĄ.

    Tak o tym konfederacja mówiła lata temu.

    I znowu miała rację. wspólnota gospodarcza TAK, Dyktat Ideologiczny NIE.

  • 76. Data: 2022-07-11 19:52:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > I ci napadnięci, ponieważ nie widzą konieczności prowadzenia wojen, to
    > jak zostaną napadnięci, to nie prowadzą wojny?

    Prowadzą.
    Bo napadli ich ci, którzy widzą konieczność prowadzenia wojen.

    Masz poważny problem z odróżnieniem skutku od przyczyny.
    Nie pierwszy raz zresztą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 77. Data: 2022-07-11 20:10:05
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-09-lipca-2022 o 14:44, a...@p...com pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 8 Jul 2022 11:15:19 +0200
    > doszła do mnie wiadomość <n...@4...net>
    > od Olin <k...@a...w.stopce> :

    > Swego czasu(ponad trzydzieści lat temu) Maciej Zembaty przewidział
    > powstanie konfederacji i hymn dla nich napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=Z-nHFWL2kDg
    > Szwambuł Trantiputl

    "piękna antybolszewicka pieś" jak głosi komentarz.

    A utwór był napisany w geście protestu na festiwal piosenki żołnierskiej

    Ale co Ty gówniarzu możesz wiedzieć o tamtych czasach?

    Konfederacja to bolszewicy?

  • 78. Data: 2022-07-11 20:10:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2022 o 19:52, Kviat pisze:
    > Prowadzą.
    > Bo napadli ich ci, którzy widzą konieczność prowadzenia wojen.

    To weź mi wyjaśnij, w jakim stopniu nasze przekonanie o braku
    konieczności prowadzenia wojny zapobiega udziałowi w konflikcie?

    --
    Robert Tomasik

  • 79. Data: 2022-07-11 20:22:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-07-11 o 19:51, _Master_ pisze:

    > Małe i proste podatki to BZDURY?

    Program jest krótkowzroczny i nieprzemyślany.
    Już widzę te tłumy zredukowanych urzędasów i tych z dobrowolnym zusem
    jak wieszają konfedratów na płocie.
    "Chcemy, żeby było dobrze, ale nie wiemy jak to zrobić"

    > Że co? Jak trzeba mieć zryty lewacką ideologią BERET żeby tak to
    > interpretować?

    Wszędzie widzisz lewaków i to jest program?
    Ty to masz zryty beret.

    > Jeśli to są bzdury to czym jest "wiemy jak to zrobić" hołowni albo mamy
    > program ale nie pokażemy Tuska?

    Nikt nie wie jak to zrobić
    Każdy ma tylko pomysły, które można zrealizować częściowo,
    ale nie ma siły, która by przepchnęła wszystko co dobre.

    Twoje biadolenie o UE z grzeczności pominę,
    bo to też nudne jest, że jak ktoś nie umie się przystosować,
    to tylko kopie i krzyczy zamiast nauczyć się korzystać.

  • 80. Data: 2022-07-11 20:23:15
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.07.2022 o 19:51, _Master_ pisze:

    > Małe i proste podatki to BZDURY?

    W dużym skrócie: tak.

    > Że co? Jak trzeba mieć zryty lewacką ideologią BERET żeby tak to
    > interpretować?

    Wystarczy zdawać sobie sprawę, że rzeczywistość jest trochę bardziej
    skomplikowana, niż np. 100 lat temu.

    > Jeśli to są bzdury to czym jest "wiemy jak to zrobić" hołowni albo mamy
    > program ale nie pokażemy Tuska?

    Tym samym.

    > Lewica właśnie chce wprowadzać 4 dniowy tydzień pracy.

    Bo ponieważ ma to naukowe podstawy:
    https://polskatimes.pl/rewolucyjny-eksperyment-4dnio
    wy-tydzien-pracy-zwieksza-wydajnosc-pracownikow/ar/1
    3362626

    https://www.eska.pl/wiadomosci/praca-w-polsce-przez-
    4-dni-w-tygodniu-ten-system-jest-bardziej-wydajny-aa
    -9nYx-QhLA-gNBu.html

    > Tak są takie teorie ale kurwa nie w najbliższej 50 latce.

    Bo ponieważ?
    W cywilizowanym świecie jak najbardziej możliwe.
    W państwach z mentalnością i poziomem intelektualnym konfederastów być
    może masz rację.

    > Że Konfederacji się UE nie podoba?
    >
    > Dziś już wyraźnie widać że łączenie róznych gospodarek na różnym stopniu
    > rozwoju i różną mentalnością społeczeństw i historią grozi KATASTROFĄ.

    Bredzisz.
    Jest wręcz przeciwnie. Dowodem na to jest skok cywilizacyjny jaki
    wykonała np.Polska po wejściu do UE.
    Kolejnym dowodem jest staczanie się, odkąd nasze władze polują na UE i
    ze wszystkich sił próbują się od niej odciąć.

    > Tak o tym konfederacja mówiła lata temu.

    Więc teraz bardzo wyraźnie widać, że już w tedy błądziła.

    > I znowu miała rację. wspólnota gospodarcza TAK, Dyktat Ideologiczny NIE.

    Więc przynajmniej w jednym punkcie błądzicie. Tylko w którym?
    Bo z jednej strony piszesz "że łączenie róznych gospodarek na różnym
    stopniu rozwoju i różną mentalnością społeczeństw i historią grozi
    KATASTROFĄ", a zdanie później "wspólnota gospodarcza TAK".

    Schizofrenia, czy kompletny brak rozumienia słowa pisanego?

    Wspólnota gospodarcza tak, przestrzeganie praw człowieka tak.
    Dyktat ideologiczny rasistów, fanatyków religijnych, faszystów,
    homofobów i mizoginów NIE.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr