  • 31. Data: 2006-02-11 13:56:54
    Temat: Re: Konferencja prasowa min.Ziobro
    Od: moris234 <m...@w...pl>

    > A dowodami tej korupcji jest oczywiście to, ze przegrali sprawę.

    Jeśli wygrają, to druga połowa będzie mówiła, że to wynik korupcji. Jak
    Polak czegoś nie potrafi zrozumieć to nie jest to wina jego niewiedzy,
    lecz wynik korupcji. :-)

    Fajny argument - jest korupcja, bo 70 % obywateli tak uważa. A jeżeli 70
    % obywateli uważa, że internauci to idioci, to znaczy, że wszyscy
    użytkownicy internetu już zidiocieli ?

    A tak swoją droga, dziś w TVN lub na Polsacie wymieniano sędziów
    podejrzanych o korupcję. Padło tam bodajże 7 nazwisk. To jest 0,08
    procenta wszystkich sędziów. Strasznie dużo :-) Uwzględniając, że
    statystycznie blisko 15 % Polaków ma wpis w karcie karnej, to IMHO
    środowisko to jest dość czyste.

    Pzdr.

  • 32. Data: 2006-02-11 14:00:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    moris234 napisał(a):

    > Jeśli wygrają, to druga połowa będzie mówiła, że to wynik korupcji. Jak
    > Polak czegoś nie potrafi zrozumieć to nie jest to wina jego niewiedzy,
    > lecz wynik korupcji. :-)

    Zgodnie z tym rozumowaniem zadowolonych i niezadowolonych winno być po
    około 50 %
    Ja tłumaczył bym to 70% raczej oglądaniem TV.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 33. Data: 2006-02-11 14:13:23
    Od: moris234 <m...@w...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Zgodnie z tym rozumowaniem zadowolonych i niezadowolonych winno być po
    > około 50 %
    > Ja tłumaczył bym to 70% raczej oglądaniem TV.

    Może te 30 % to klienci sądów karnych ;-)
    A faktem jest, że Polacy traktują TV jako instancję wyższą :-)

    Pzdr.

  • 34. Data: 2006-02-11 14:14:32
    Od: moris234 <m...@w...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Zgodnie z tym rozumowaniem zadowolonych i niezadowolonych winno być po
    > około 50 %
    > Ja tłumaczył bym to 70% raczej oglądaniem TV.

    Może te 20 % to klienci sądów karnych ;-)

  • 35. Data: 2006-02-11 14:19:58
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A tak swoją droga, dziś w TVN lub na Polsacie wymieniano sędziów
    > podejrzanych o korupcję. Padło tam bodajże 7 nazwisk.

    jakies dowody mieli czy tak jak nasz kameleon w przypadku ministra
    zdrowia i jego oswiadaczen majatkowych posluzyli sie swoja "logika" ?

    P.

  • 36. Data: 2006-02-11 15:15:37
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Zgodnie z tym rozumowaniem zadowolonych i niezadowolonych winno być po
    > około 50 %
    > Ja tłumaczył bym to 70% raczej oglądaniem TV.

    W sprawach cywilnych zdarza się często tak, że obie strony sa
    niezadowolone z wyroku. Np gdy sąd zasądzi połowę tego co chciał powód :-)

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 37. Data: 2006-02-11 15:33:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    name wrote:

    > Kutas Gardocki?

    Przestań wreszcie trollu zafajdany zmieniać sobie ksywki.

  • 38. Data: 2006-02-11 17:58:24
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    > W sprawach cywilnych zdarza się często tak, że obie strony sa
    > niezadowolone z wyroku. Np gdy sąd zasądzi połowę tego co chciał powód :-)

    A w sprawach karnych jest inaczej? Ile razy Sędzia zamiast dać złodziejowi
    10 lat więzienia albo dożywocie to daje mu rok a i to w zawieszeniu. Na 100
    procent Sędzia musi być przekupiony :-)

    Grzegorz

  • 39. Data: 2006-02-11 18:14:20
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Grzech napisał(a):

    > A w sprawach karnych jest inaczej? Ile razy Sędzia zamiast dać złodziejowi
    > 10 lat więzienia albo dożywocie to daje mu rok a i to w zawieszeniu. Na 100
    > procent Sędzia musi być przekupiony :-)

    no i oczywiście "normalny człowiek to by juz dawno za coś takiego
    siedział, a on dostał tylko w zawieszeniu"

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 40. Data: 2006-02-11 18:39:07
    Od: " !!!" <a...@N...gazeta.pl>

    Grzech <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > 10 lat więzienia albo dożywocie to daje mu rok a i to w zawieszeniu. Na 100

    Wystarczy że dwóch ławników będzie miało inną koncepcję niż sędzia i taki
    sędzia nic nie będzie miał do powiedzenia. Media oczywiście że sędzia
    skazał, sędzia uniewinnił, sędzia wydał kompromitujący wyrok.