  • 11. Data: 2004-08-04 19:51:27
    Temat: Re: Komornik wszedl mi na konto
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 04 Aug 2004 21:09:56 +0200, kam naskrobał(a):

    > czyli?

    czyli to co pisze jak byk w art 125 par 1 KC.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 12. Data: 2004-08-04 19:54:48
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:

    > czyli to co pisze jak byk w art 125 par 1 KC.

    to jest o przedawnieniu
    a przedawnienie można przerwać

    KG

  • 13. Data: 2004-08-04 20:01:42
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 04 Aug 2004 21:54:48 +0200, kam naskrobał(a):

    > to jest o przedawnieniu
    > a przedawnienie można przerwać

    dam ci nobla jak przerwiesz przedawnienie prawomocnego wyroku.

  • 14. Data: 2004-08-04 20:11:38
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    kam <X#k...@w...pl.#X> naskrobał/a w news:cerf13$d5i$1@news.onet.pl:

    > to jest o przedawnieniu
    [cut]

    ...a nie o utracie klauzuli.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kobieto! Twój poród to nic w porównaniu z moim zatwardzeniem.

  • 15. Data: 2004-08-04 20:14:01
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > dam ci nobla jak przerwiesz przedawnienie prawomocnego wyroku.

    "przez każdą czynność przed sądem lub innym organem powołanym do
    rozpoznawania spraw lub egzekwowania roszczeń danego rodzaju albo przed
    sądem polubownym, przedsięwziętą bezpośrednio w celu dochodzenia lub
    ustalenia albo zaspokojenia lub zabezpieczenia roszczenia"

    KG

  • 16. Data: 2004-08-04 20:15:23
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 04 Aug 2004 22:11:38 +0200, Goomich naskrobał(a):

    > kam <X#k...@w...pl.#X> naskrobał/a w news:cerf13$d5i$1@news.onet.pl:

    > [cut]
    >
    > ...a nie o utracie klauzuli.

    OMG ludzie złoci to są rzeczy podstawowe - art 840 par 1 pkt 2 KPC .

  • 17. Data: 2004-08-04 20:19:27
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> naskrobał/a w

    > dam ci nobla jak przerwiesz przedawnienie prawomocnego wyroku.

    Art 123 KC.
    Wolisz przelać pieniądze na konto w mBanku, czy Inteligo?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Elfy do rezerwatu!

  • 18. Data: 2004-08-04 20:20:59
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 04 Aug 2004 22:19:27 +0200, Goomich naskrobał(a):

    > Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> naskrobał/a w

    > Art 123 KC.
    > Wolisz przelać pieniądze na konto w mBanku, czy Inteligo?

    nie kompromituj sie :) chcesz uzyskac 3x nakaz zapłaty? wiekszej bzdury nie
    słyszałem. Poczytaj sobie KPC a szczególnie skup sie w okolicy art 199 par
    1 pkt 2.

  • 19. Data: 2004-08-04 20:22:24
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > nie kompromituj sie :) chcesz uzyskac 3x nakaz zapłaty? wiekszej bzdury nie
    > słyszałem.

    Jaki znasz organ powołany do egzekwowania roszczeń?

    Poczytaj sobie KPC a szczególnie skup sie w okolicy art 199 par
    > 1 pkt 2.

    Skup się na pojęciu przedawnienia, przerwaniu przedawnienia, a także
    art.124 kc

    KG

  • 20. Data: 2004-08-04 20:40:36
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > nie kompromituj sie :) chcesz uzyskac 3x nakaz zapłaty?

    Że co?

    > wiekszej bzdury nie słyszałem.

    Powinieneś częściej słuchać to co mówisz.

    > Poczytaj sobie KPC a szczególnie skup sie w
    > okolicy art 199 par 1 pkt 2.

    A to co ma do rzeczy?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    50% Polaków nie zdaje sobie sprawy, ze stanowi polowe spoleczenstwa.