  • 1. Data: 2004-08-04 11:12:34
    Temat: Ponad moje siły - Egzekucja, Sąd, Komornik
    Od: l...@v...pl

    Wystąpił zbieg egz. US i Komornika.
    -----------------------------------

    * Sąd wydaje postanowienie o właściwości komornika dla prowadzenia sprawy,
    jednak sekretarka popełnia delikatny bład pisarski i zmienia dane personalne
    dłużnika.

    * Dłużnik składa zażalenie na postanowienie.

    * Sąd odrzuca zażalenie na postanowienie o właściwości komornika.

    * Dłużnik ponownie składa zażalenie na postanowienie (chyba o odrzuceniu
    zażalenia do postanowienia pierwszego o właściwości komornika)

    * Sąd odrzuca zażalenie na postanowienie o odrzuceniu zażalenia na
    postanowienie o właściwości

    * i co teraz ?

    ... nie ma akt spr. w sądzie, nikt nie jest mi w stanie powiedzieć co się
    dzieje w sprawie, dłużnik bezkarnie się śmieje, komornik nie kwapi się do
    roboty, (tytuł wykonawczy z Sądu Pracy)

    Moje pytanie:
    -------------
    Jeśli postanowienie o właściwości komornika się uprawomocni W JAKIM TERMINIE
    powinien sprzedaćzajęte jużruchomości.

  • 2. Data: 2004-08-04 12:24:15
    Temat: Re: Ponad moje siły - Egzekucja, Sąd, Komornik
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 4 Aug 2004 13:12:34 +0200, l...@v...pl naskrobał(a):

> [...]
    > zażalenia do postanowienia pierwszego o właściwości komornika)
    >
    > * Sąd odrzuca zażalenie na postanowienie o odrzuceniu zażalenia na

    na piśmie poprosić o sprostowanie oczywistego błędu pisarkiego.

    potem pozostaje chyba skarga do RPO :> Osobiście poszedłbym z tym wszystkim
    (oryginały pism) do prezesa sądu (zawsze przyjmuje raz w tygodniu).

    > Moje pytanie:
    > -------------
    > Jeśli postanowienie o właściwości komornika się uprawomocni W JAKIM TERMINIE
    > powinien sprzedaćzajęte jużruchomości.

    nie ma określonych ustawowo jest tylko min 14 dni po powiadomieniu
    dłużnika.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-08-04 12:52:22
    Od: l...@v...pl

> [...]
    TERMINIE

    > nie ma określonych ustawowo jest tylko min 14 dni po powiadomieniu

    Problem polega na tym, iż ruchomości zajęte to sprzęt komputerowy, który traci
    z czasem na wartości, komornik twierdzi że nie może nic zrobić jeśli
    postanowienie o jego właściwości do działania w sprawie się nie uprawomocni, a
    ja nie mogę sprawdzić KIEDY się uprawomocni, bo w sądzie tego nie wiedzą
    (termin to 14 dni od doręczenia postanowienia), akt mi nie pokażą bo nie jestem
    stroną, i pytanie jeśłi już sięuprawomocni JAK ZMUSIĆ komornika do licytacji
    zajętych komputerów ?

  • 4. Data: 2004-08-04 16:09:39
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 4 Aug 2004 14:52:22 +0200, l...@v...pl naskrobał(a):

> [...]
    > stroną, i pytanie jeśłi już sięuprawomocni JAK ZMUSIĆ komornika do licytacji

    tylko jedna metoda - skarga na czynności komornika do ....... sądu
    cywlinego.

    btw: co to za cuda że komornik musi mieć najpierw orzeczenie o właściwości?
    przecież każdy jest właściwy w obrębie jurysdykcji sądu cywilnego wzgledem
    zamieszkania dłużnika lub firmy. :>

  • 5. Data: 2004-08-04 18:46:20
    Od: l...@v...pl

    > Dnia 4 Aug 2004 14:52:22 +0200, l...@v...pl naskrobał(a):

    > tylko jedna metoda - skarga na czynności komornika do ....... sądu
    > cywlinego.

    czyli kręcenie bata na samego siebie :(

    > btw: co to za cuda że komornik musi mieć najpierw orzeczenie o właściwości?
    > przecież każdy jest właściwy w obrębie jurysdykcji sądu cywilnego wzgledem
    > zamieszkania dłużnika lub firmy. :>

    był bieg egzekucji i niewiadomo bylo kto ma prowadzic

  • 6. Data: 2004-08-04 19:11:41
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 4 Aug 2004 20:46:20 +0200, l...@v...pl naskrobał(a):

    > czyli kręcenie bata na samego siebie :(

    Bo ja wiem - raczej nie. Pewne jest to że bierność zwiększa lenistwo
    komornika.

    > był bieg egzekucji i niewiadomo bylo kto ma prowadzic

    no tak - bedzie prowadził ten kto ma większe zaawansowanie w egzekucji.

  • 7. Data: 2004-08-05 06:42:31
    Od: l...@v...pl

    > Dnia 4 Aug 2004 20:46:20 +0200, l...@v...pl naskrobał(a):

    > Bo ja wiem - raczej nie. Pewne jest to że bierność zwiększa lenistwo
    > komornika.

    pomyśle nad tym faktycznie, mozę masz racje

    > no tak - bedzie prowadził ten kto ma większe zaawansowanie w egzekucji.

    dokładnie tak było, i teraz moje pytanie zakładając że dziś uprawomocniło się
    postanowienie na mocy którego Sąd stwierdził, iż komornik właściwym jest
    organem do prowadzenia egzekucji, W JAKIM TERMINIE powinien sprzedać zajęte
    ruchomości ?

  • 8. Data: 2004-08-07 07:57:54
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 5 Aug 2004 08:42:31 +0200, l...@v...pl naskrobał(a):

> [...]
    > organem do prowadzenia egzekucji, W JAKIM TERMINIE powinien sprzedać zajęte

    nie wcześniej niż 7 dni po zajęciu.

  • 9. Data: 2004-08-07 21:17:41
    Od: l...@v...pl

    Pomału tracę siły i nedzieję.

    Na skutek skierowanych do komornika instrukcji udało się zająć kwotę 800 pln
    (kropla w morzu potrzeb) przygotowany został plan podziału kwoty, albowiem jest
    2 wierzycieli prowadzących egzekucję, jednak komornik jenemu przesłał plan
    podziału, a drugiemy WYSŁAŁ 28 lipca 2004.

    Telefonowałem do komornika, w sprawie podziału rzeczonej kwoty, jednak uzyskałem
    informację iż plan jeszcze się nie uprawomocnił, bo jeden z wierzycieli (czyli
    Ja) nie otrzymał go jeszcze pomimo nadania lisptem poleconym 28 lipca.

    Dziś na poczcie sprawdzałem koresponedencję o wskazanym przez komornika numerze
    listu poleconego, w ktorym mial byc nadany plan podzialu, i co się okazało ....
    faktycznie list o owych numerac odebrany został 29 lipca, jednak w
    koresopndencji tej NIE BYŁO PLANU PODZIAŁU, zaczynam mieć obawy, CO SIĘ DZIEJE,
    dochodzę do wniosku, iż mój dłużnik BYŁY PROKURATOR, ma większe wtyki aniżeli mi
    się wydaje.

    W chwili obecnej komornik na urlopie, mój wniosek egzekucyjny w którym wnoszę o
    skierowanie egzekucji do wszystkich central bankowych leży bez rozpoznania, plan
    podziału nadany, ale wyparował, postanowienie Sądu dot. zbiegu egz. komorniczej
    i US, nikt nie wie co się dzieje, SZOK POPROSTU SZOK, a człowiek tylko chce
    SPRAWIEDLIWOŚCI