  • 1. Data: 2005-05-28 20:23:15
    Temat: Komornik pry przeprowadzce do socjalnego?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam
    Mieszkam w mieszkaniu ciotki, i bede sie staral o ustanowienie mnie glownym
    lokatorem, jednak patrzac pesymistycznie jesli sad przyzna mi lokal socjalny
    gmina powiedziala ze przeprowadzka zamie sie komornik.
    Po co ten komornik?
    Czy komornik przeprowadzi mnie do socjalnego bez zadnych sprzetow moich
    mebli komputera ,tv itp. w koncu to sa moje rzeczy.
    Po co ten komornik wogole?
    A na marginesie szukam prawnika z warszawy ktory moja sprawa by sie zajal bo
    podobno sa szanse ze bedze(my( z zona przyszla) mogli zostac w tym
    mieszkaniu).

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2005-05-28 20:24:29
    Temat: Re: Komornik pry przeprowadzce do socjalnego?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Aha prawinka szukam zywego a nie internetowego.
    Chodzi o poprowadzenie tej sprawy puki jeszcze czas.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2005-05-28 20:36:25
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Chodzi o poprowadzenie tej sprawy puki jeszcze czas.

    Oby z prawnikiem szlo ci lepiej, niz z polszczyzną ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2005-05-28 20:48:41
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No jesli moj blad to wieksze przestepstwo niz Twoje mniejsze przekrety
    (zgodnie z tym co piszesz na stronie swojej) na Wydziale elektrycznym to
    przepraszam, i prosze o wyrozumialosc:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 5. Data: 2005-05-29 15:22:17
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jacek23 napisał(a):
    > No jesli moj blad to wieksze przestepstwo niz Twoje mniejsze przekrety
    > (zgodnie z tym co piszesz na stronie swojej) na Wydziale elektrycznym to
    > przepraszam, i prosze o wyrozumialosc:)

    Jest tu jedna prawniczka na grupie ... jesli nie potrafisz
    znalezc ... coz ... zycie przyjacielu ... Zegnaj sie z
    komputerem i pozdrow komornika ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 6. Data: 2005-05-29 15:24:22
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > Jest tu jedna prawniczka na grupie ... jesli nie potrafisz
    > znalezc ... coz ... zycie przyjacielu ... Zegnaj sie z
    > komputerem i pozdrow komornika ;)

    Nie zycze ci zebys byl w takiej sytuacji jak ja.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 7. Data: 2005-05-29 15:30:31
    Od: "aseta" <a...@o...pl>

> [...]
    > socjalny
    > gmina powiedziala ze przeprowadzka zamie sie komornik.

    A co z ciotką? Mieszka razem z Wami?