  • 1. Data: 2005-05-28 10:45:33
    Temat: koszenie traw
    Od: robercikus <n...@g...pl>

    witam
    mam do was male pytanko odnosnie jakichs uregulowan w kwestii wykaszania
    traw na osiedlach mieszkaniowych. otoz zaczela sie wiosna, trawy zaczely
    sie robic coraz bardziej bujne i nasza administracja, jak co roku
    przysyla facetow z kosiarkami do jej wykaszania. bardzo fajnie i trudno
    miec cokolwiek przeciwko temu... jest tylko jeden maly mankament... oni
    kosza jakimis takimi kosiarkami, ktore niemilosiernie wyja, a przy tym
    sa strasznie malo efektywne i cale koszenie zajmuje im na tyle duzo
    czasu, ze jak juz skoncza jedna strone, to w tym czasie zaczynaja znowu
    od drugiej. przeciez mozna zastosowac jakis bardziej efektywny sposob...
    powiedzmy szybsze i ciche kosiarki, ktore bylyby w stanie to zrobic o
    wiele szybciej i bez zbednego halasu. czy ktos moglby poradzic co zrobic
    w takiej sytuacji? czy jakas interwencja w administracji ma sens?
    przeciez mamy male dzieci, ktore spia w dzien, a w koncu chcemy tez miec
    troche swietego spokoju.
    pozdrawiam
    robercikus

  • 2. Data: 2005-05-28 12:20:55
    Temat: Re: koszenie traw
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > sytuacji? czy jakas interwencja w administracji ma sens? przeciez mamy
    > male dzieci, ktore spia w dzien, a w koncu chcemy tez miec troche swietego
    obawim sie ze administracja kupila najtansze bo nie miala pieniedzy lub cos
    podobnego mozesz sam dopisac
    niestety nic nie poradzisz chyba ze jestes "przy kasie" i kupisz im cos
    lepszego - ale obawiam sie ze tak nie bedzie

  • 3. Data: 2005-05-28 12:29:08
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Uzytkownik "robercikus" <n...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > sytuacji? czy jakas interwencja w administracji ma sens? przeciez mamy
    > male dzieci, ktore spia w dzien, a w koncu chcemy tez miec troche swietego

    u mnie zaczynali koszenie o 7 rano (czy jakos tak), pomoglo pare telefonow
    (administracja, urzad miasta) i teraz laskawie zaczynaja o 8.30
    a co do tych badziewnych kosiarek-pamietaj ze wiekszosc koszacych jest
    pracownikami firm zewnetrznych ktorym nie oplaca sie zbyt szybko kosic, bo
    po pierwsze mniej kasy, a po 2 takim badziewiem skosi byle jak i tak jak
    zauwazyles zanim skonczy to musi rozpoczynac od nowa

    bolo

  • 4. Data: 2005-05-28 23:55:45
    Od: "Dariusz Tarczyński" <d...@v...pl>

    Przepisy Unii Europejskiej regulują maksymalny poziom hałasu dla kosiarek. Nie
    pamiętam ile wynosi.