  • 11. Data: 2005-12-30 14:11:06
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znowu]
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Alek wrote:

    > Zaś dyskryminacja! Chcesz dzielić klientów na takich co mają pieniądze i
    > takich z pustymi kieszeniami?

    Nie wiem czy dyskryminacja, ale jak nawet to zgodna z prawem =)

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 12. Data: 2005-12-30 14:11:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Paweł" wrote:

    > Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:dp3bmm$7q6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Właśnie!!
    > trzeba rozdawać wszystkim w zależności od potrzeb :)

    Zgadzam sie z powyzszym, aczkolwiek wykreslilbym "w zależności od
    potrzeb" bo psuje ;P

  • 13. Data: 2005-12-30 14:15:05
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czy dyskryminacja, ale jak nawet to zgodna z prawem =)

    Dokladnie tak to jest na zachodzie. Kupujac bilet do dyskoteki zazwyczaj
    mozemy go wymienic na drinka w barze

    Jacek

  • 14. Data: 2005-12-30 14:17:50
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Renata Go??biowska wrote:
    > Kamyczek do ogródka:
    >
    > http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3089294.htm

    Wiem, ze to lista dot. polskiego prawa, ale podobne praktyki sa bardzo
    popularne w lepszych knajpkach na Manhattanie/NY. Rezerwujac stol na np.
    10 osob spisuje sie umowe, gdzie deklaruje sie wydanie $50 USD na zarcie
    $20 na napoje/leb.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 15. Data: 2005-12-30 14:52:56
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    castrol wrote:

    > Dokladnie tak to jest na zachodzie. Kupujac bilet do dyskoteki zazwyczaj
    > mozemy go wymienic na drinka w barze

    No u nas sie jeszcze nie spotkalem...

  • 16. Data: 2005-12-30 16:10:12
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Hikikomori San wrote:
    > No u nas sie jeszcze nie spotkalem...

    Bo u nas w "mordowniach" wstęp jest darmowy, albo za jakieś 5 zł, a w
    pozostałych - bardziej interesujących - lokalach droższy ze względu na
    odstraszanie "hołoty".

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 17. Data: 2005-12-30 20:38:33
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    buraxta napisał(a):

    > Bo u nas w "mordowniach" wstęp jest darmowy, albo za jakieś 5 zł, a w
    > pozostałych - bardziej interesujących - lokalach droższy ze względu na
    > odstraszanie "hołoty".

    W tych bardziej interesujacych zawzwyczaj wjazd jest darmowy, tylko
    "ochroniarz" robi selekcje i tyle :)

    Jacek

  • 18. Data: 2005-12-31 00:25:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > Dokladnie tak to jest na zachodzie. Kupujac bilet do dyskoteki zazwyczaj
    > mozemy go wymienic na drinka w barze

    A na dzikim zachodzie do lokalu, w którym sprzedają alkohol, osobnik bez
    dowodu tożsamości i 21 lat 'na koncie' nie kupi nawet wody sodowej.

    I co z tego?

    To jest grupa o polskim prawie.

  • 19. Data: 2005-12-31 00:27:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > W tych bardziej interesujacych zawzwyczaj wjazd jest darmowy, tylko
    > "ochroniarz" robi selekcje i tyle :)

    Do czasu, jak spróbuje nie wpuścić kogoś upartego i będzie miał bliskie
    spotkanie z patrolem.

  • 20. Data: 2005-12-31 00:28:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jasek wrote:

> [...]
    > popularne w lepszych knajpkach na Manhattanie/NY. Rezerwujac stol na np.
    > 10 osob spisuje sie umowe, gdzie deklaruje sie wydanie $50 USD na zarcie

    Co jest kolejnym dowodem na to, że w USA ludzie mają kompletnie nas*.*ne
    w głowach.