  • 91. Data: 2006-01-03 17:29:26
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znow u]
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dpbt42$pkq$1@inews.gazeta.pl>
    Kira <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Mi tam się wydaje, że to była tylko taka 'opcja zapasowa'
    > żeby tych facetów w śroku wcale nie było ;) No ale mogę
    > się mylić, bo to pytanie raczej do założycielek...

    Coś mi się jeszcze nasunęło.
    Gdyby babeczki postawiły warunek włożenia peruk_wszystkim_klientom,
    niezależnie od płci, to pewnie nikt by się nie przyczepił o coś takiego :)
    Ale ponieważ postawiły go tylko mężczyznom, to zrobiła się z tego afera.

    --
    PozdrawiaM

  • 92. Data: 2006-01-03 17:34:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości

    > Ale ponieważ postawiły go tylko mężczyznom, to zrobiła się z tego afera.

    Jaka afera?? Klient nic nie wskórał i pewnie koszta sądowe poniósł.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 93. Data: 2006-01-03 17:52:13
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dpecjr$jnd$1@opal.icpnet.pl>
    Leszek <l...@p...fm> pisze:

    > Jaka afera?? Klient nic nie wskórał i pewnie koszta sądowe poniósł.

    Oj czepiasz się słówek.
    Chodziło mi o pozew i to, co było dalej.
    Swoją drogą wyjątkowo kiepskiego miał adwokata.

    --
    PozdrawiaM

  • 94. Data: 2006-01-03 18:39:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Swoją drogą wyjątkowo kiepskiego miał adwokata.

    Biorąc lepszego, stracił by więcej. Lepszy adwokat więcej kosztuje;))
    A wyrok inny być nie mógł. Trza się przyzwyczajać do lokali przeznaczonych dla
    wybranej klienteli.

  • 95. Data: 2006-01-03 18:46:07
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:dpegdj$okp$1@opal.icpnet.pl>
    Leszek <l...@p...fm> pisze:

    > Biorąc lepszego, stracił by więcej. Lepszy adwokat więcej kosztuje;))

    Ale też ma więcej pomyślunku.

    > A wyrok inny być nie mógł.

    Ależ mógł jak najbardziej.
    Świadczy o tym dość drastyczna rozbieżność poglądów na jego temat.
    Także w środowiskach prawniczych.

    > Trza się przyzwyczajać do lokali
    > przeznaczonych dla wybranej klienteli.

    Spróbuj zatem założyć pub "white only" i wygrać proces o dyskryminację.

    --
    PozdrawiaM

  • 96. Data: 2006-01-03 18:59:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Spróbuj zatem założyć pub "white only" i wygrać proces o dyskryminację.

    A dla rudych albo piegowatych mogę? Jaki przepis mi tego zabroni? Proszę o
    konkretny przepis a nie dane z "magla".

  • 97. Data: 2006-01-04 01:02:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Leszek wrote:

    > w wiadomości news:43b91116$1@news.home.net.pl...

    > A ty do śmierci zostaniesz debilem.

    Lesio... Mordo ty głupia... Idź sie jebnij w ten swój pusty łeb i daj
    ludziom spokojnie dyskutować...

  • 98. Data: 2006-01-04 01:12:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

    > Definicję słowa "rasizm" sobie przeczytaj w takim razie
    > zanim zaczniesz o nim pisać, dobra?

    Ponownie: jaki razism? Po prostu Murzynom i innym 'kolorowym' wstęp
    wzbroniony. Skoro knajpa 'tylko dla kobiet' nie ma nic wspólnego z
    seksizmem i nienawiścią do mężczyzn, to dlaczego knajpa 'tylko dla
    białych' miałaby być wyrazem rasizmu i nienawiści do 'kolorowych'?

    > A jak do nieodpowiednich to są wypraszani. Nigdy ci się
    > nie zdarzyło widzieć? Bo mi owszem. Nacjonalizm jak nic.

    No i widzisz, jaka durna jesteś... Co mają do tego wypaczenia związane z
    przesadnym przywiązaniem do idei narodu?

    > Dlaczego? Ja się całkiem poważnie pytam. I nie chodzi mi

    Bo nie masz takiego prawa. A dlaczego? Bo posłowie, mimo wielu
    popełnionych głupot, nie są aż takimi idiotami, żeby mieć takie pomysły,
    jak ty albo tamte częstochowskie baby.

    > o zapisy prawne, bo wiem że one istnieją - chodzi mi o to
    > dlaczego one istnieją. Tzn czemu nie mogę sobie zrobić
    > knajpy "tylko dla kobiet" czy "tylko dla geeków" czy tam
    > "tylko dla leworęcznych"? Jaki tok rozumowania do tego
    > zakazu prowadził?

    No beton... Odporna na wiedzę i trudna do zarąbania...

    Z tego samego powodu, dla którego nie możesz zrobic knajpy tylko dla
    białych albo tylko dla Katolików.

    > Aż zostawiłam ten kawałek bo cholernie jestem ciekawa, jak
    > z babskich wieczorków i lubienia facetów wyszła ci nagle
    > skokiem lesbijka :) Jak ci wyszła?

    Primo: nie 'wyszła' - sprawdź znaczenie słowa 'zostań'.
    Secundo: mea culpa, że przegapiłem słówko 'nie' ;-)

  • 99. Data: 2006-01-04 15:26:59
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:43bb1ecd$1@news.home.net.pl...

    > daj ludziom spokojnie dyskutować...

    Ty i dyskusja;))))
    "No i widzisz, jaka durna jesteś...
    No beton... Odporna na wiedzę i trudna do zarąbania...

    Chyba nie masz złudzeń co do tego, że zdecydowana większość grupowiczów ma cię
    za chamską i przygłupawą mendę a duży odsetek ma cię w kibelku ?

  • 100. Data: 2006-01-04 15:44:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Renata Gołębiowska napisał(a):

    > Nie masz przypadkiem podobnych informacji dotyczących Kabulu?

    Ja mam podobne z Hiszpanii :)