  • 1. Data: 2005-12-30 08:53:47
    Temat: wpis na listę radców prawnych osób po innych aplikacjach
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Przekazuję, może kogoś zaciekawi :-))

    wyjatek z pisma MS, jakie otrzymełem w związku z zapytaniem o
    ilość osób wpisanych przez OIRP na listy radców prawnych:

    cytuję :

    "Do dnia 18 listopada 2005 r. do Wydziału Adwokatury, Radców Prawnych i
    Biegłych Sądowych wpłynęły 443 zawiadomienia o uchwale o wpisie na listę
    radców prawnych osób, które zdały egzamin sędziowski, prokuratorski,
    adwokacki lub notarialny.
    Z poszczególnych okręgowych izb radców prawnych wpłynęła następująca liczba
    zawiadomień:
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Białymstoku &#8211; 5
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Bydgoszczy &#8211; 1
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Katowicach &#8211; 32
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Kielcach &#8211; 37
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Koszalinie &#8211; 12
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Krakowie &#8211; 54
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Olsztynie &#8211; 2
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Opolu &#8211; 39
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Poznaniu &#8211; 35
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Rzeszowie &#8211; 38
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Szczecinie &#8211; 6
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Wałbrzychu &#8211; 5
    Okręgowa Izba Radców Prawnych w Warszawie &#8211; 123
    Okręgowa Izba Radców Prawnych we Wrocławiu &#8211; 54."

    Koniec cytatu :))

    pzdr Noworocznie

    marek radwański

  • 2. Data: 2005-12-30 11:34:21
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    ale ponoc na liste adwokatow robia problemy

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 3. Data: 2005-12-30 11:51:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Lookasik napisał(a):
    > ale ponoc na liste adwokatow robia problemy

    Jakie ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-12-30 12:39:20
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    dokladnie nie wiem, slyszalem tylko ,ze w katowickim na list adw nie wpisali
    jeszcze nikogo
    ponoc zadaja jakies dziwne zaswiadczenia lustracyjne :), probowali
    przeprowadzac rozmowy kwalifikacyjne "uzupelnijace"

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 5. Data: 2005-12-30 12:45:15
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > Jakie ?

    Podobno robią coś na kształt rozmów kwalifikacyjnych, ale tylko w przypadku
    osób, które np. zdały egzamin sędziowski 1990 i od tej pory nie miały nic
    wspólnego z prawem.

  • 6. Data: 2005-12-30 12:48:42
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek Radwański" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:dp2sir$7bq$1@inews.gazeta.pl...

    [cut]

    Ale to ciekawe, bo znam osobiście kilka osób, które spełniają kryteria wpisu
    na listę i tylko jedna ma zamiar się wpisać. Nie rozumiem tych ludzi.

  • 7. Data: 2005-12-30 12:57:02
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > ponoc zadaja jakies dziwne zaswiadczenia lustracyjne :), probowali
    > przeprowadzac rozmowy kwalifikacyjne "uzupelnijace"

    W Lodzi zadali prawomocnego wyroku sadu lustracyjnego, a jako ze
    autolustracja nie wchodzi w gre - zablokowano mozliwosc wpisu;-) Ale z tego
    co wiem NRA miala to uchylic

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 8. Data: 2005-12-30 13:10:20
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Ale to ciekawe, bo znam osobiście kilka osób, które spełniają kryteria
    > wpisu na listę i tylko jedna ma zamiar się wpisać. Nie rozumiem tych
    > ludzi.

    nie kazdy chce byc radca lub adwokatem... ja wolalbym sedzia i znam mnostwo
    podobnych ludzi.. czego tutaj nie rozumiesz ????

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 9. Data: 2005-12-30 13:26:50
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > nie kazdy chce byc radca lub adwokatem... ja wolalbym sedzia i znam
    > mnostwo podobnych ludzi.. czego tutaj nie rozumiesz ????

    Ale jak ktoś czeka już 4 lat i jeszcze mu nie dali etetu asesorskiego to
    raczej są na to małe szanse, nie? A wiesz jak to mówią: lepszy wróbel w
    garści... No i nie wiadomo czy drzwi do korporacji znów nie zamkną, a wtedy
    można zostać z niczym.

  • 10. Data: 2005-12-30 13:53:50
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Ale jak ktoś czeka już 4 lat i jeszcze mu nie dali etetu asesorskiego to
    > raczej są na to małe szanse, nie?

    o tym wczesniej nie wspomniales
    jak czekaja 4 lata to moga zapomniec o etacie