  • 1. Data: 2005-12-30 08:29:18
    Temat: Kogo obsłużyć, kogo nie [znowu]
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Kamyczek do ogródka:

    http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3089294.htm

    "Prof. Andrzej Rychard z kolegami z uczelni postanowił przed świętami
    pójść na piwo. Wybrał lokal położony tuż obok Uniwersytetu - BrowArmię
    Królewską na rogu Krakowskiego Przedmieścia i Królewskiej. - Kiedy
    zadzwoniłem, by zarezerwować stolik, musiałem zadeklarować, że wydamy
    co najmniej 35 zł na osobę. W przeciwnym razie stolika nie będzie -
    mówi.

    Bareja by się uśmiał

    Prof. Rychard opowiada, że gdy w kilkanaście osób zasiedli już w
    lokalu, kelnerka jeszcze przed przyjęciem zamówienia poprosiła ich o
    zadatek. Zdziwiony, poprosił o rozmowę z kierownikiem. - Usłyszałem,
    że zostali zmuszeni do takich praktyk przez studentów, którzy w swej
    bezczelności nie dość, że zachodzą do lokalu, to jeszcze siadają w
    ośmiu przy jednym piwie i siedzą po kilka godzin - relacjonuje.
    (...)
    Twierdzi, że wypraszanie studentów to nie segregacja, ale marketing.
    Dodaje, że gdyby nie zabiegi mające na celu zniechęcenie studentów do
    BrowArmii, to lokal zmieniłby się w zwykły pub. A to ma być elegancki
    lokal dla kasy średniej.

    Przekonał się o tym Kamil, student UW. Ma dredy i ubiera się w stylu
    rastafariańskim: kolorowy wełniany beret, szerokie spodnie, kurtka z
    naszywkami. - Kilka tygodni temu ze znajomymi chcieliśmy tam skoczyć
    na piwo. Obsługa powiedziała nam, że nie zabraniają nam wejść do
    środka, ale powinniśmy się zastanowić, czy chcemy. Bo to lokal dla
    innej klienteli - mówi. - Poszliśmy wydać pieniądze w miejscu, gdzie
    nie będziemy obsłudze śmierdzieć."

  • 2. Data: 2005-12-30 11:46:00
    Temat: Re: Kogo obsłużyć, kogo nie [znowu]
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Renata Gołębiowska [###R...@a...waw.pl.###] napisał:

    W świetle takich artykułów widać, jakie konsekwencje może mieć
    przyjęcie w linii orzecznictwa koncepcji częstochowskiej w zakresie
    prawa do wyboru konsumenta.

  • 3. Data: 2005-12-30 12:17:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrndr9s5g.e8h.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn.
    waw.pl...

    > że zostali zmuszeni do takich praktyk przez studentów, którzy w swej
    > bezczelności nie dość, że zachodzą do lokalu, to jeszcze siadają w
    > ośmiu przy jednym piwie i siedzą po kilka godzin

    A co proponujesz właścicielowi takiej knajpki? Zamkniecie z powodu
    nieopłacalności?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 4. Data: 2005-12-30 12:27:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > W świetle takich artykułów widać, jakie konsekwencje może mieć
    > przyjęcie w linii orzecznictwa koncepcji częstochowskiej w zakresie
    > prawa do wyboru konsumenta.

    To orzeczenie to mam nadzieje bedzie pojedyczny przypadek.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-12-30 12:30:03
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Leszek wrote:

> [...]
    waw.pl...

    > A co proponujesz właścicielowi takiej knajpki? Zamkniecie z powodu

    Wprowadznie platnych wejsciowek - kazdy wchodzacy kupuje za 5 albo 10
    zlotych talon, ktory w barze wymienia (doplacajac badz nie) na cokolwiek
    tylko chce (kawe, piwo, drinka).

    --
    _______________p___l___a___t___n___a_____r___e___k__
    _l___a___m___a___

  • 6. Data: 2005-12-30 12:51:41
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > To orzeczenie to mam nadzieje bedzie pojedyczny przypadek.

    Obawiam się, że nie.

  • 7. Data: 2005-12-30 13:10:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wprowadznie platnych wejsciowek - kazdy wchodzacy kupuje za 5 albo 10
    > zlotych talon, ktory w barze wymienia (doplacajac badz nie) na cokolwiek
    > tylko chce (kawe, piwo, drinka).

    Zaś dyskryminacja! Chcesz dzielić klientów na takich co mają pieniądze i
    takich z pustymi kieszeniami?
    :DD

  • 8. Data: 2005-12-30 13:17:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > A co proponujesz właścicielowi takiej knajpki? Zamkniecie z powodu
    > nieopłacalności?

    Pewnie wkrótce nowy rząd zacznie dopłacać do poprawności politycznej.
    Jakaś dotacja czy inne becikowe...
    Skoro można dopłacać przedsiębiorcom uprawiającym pole i hodującym
    zwierzęta to można i takim co nalewają piwo.
    Co na to UE? Jest okazja przehuśtać kolejne miliony!
    :)

  • 9. Data: 2005-12-30 13:25:51
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    wiadomości news:dp3bmm$7q6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zaś dyskryminacja! Chcesz dzielić klientów na takich co mają pieniądze i
    > takich z pustymi kieszeniami?
    > :DD

    Właśnie!!
    trzeba rozdawać wszystkim w zależności od potrzeb :)

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!

  • 10. Data: 2005-12-30 14:01:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zaś dyskryminacja! Chcesz dzielić klientów na takich co mają pieniądze i
    > takich z pustymi kieszeniami?

    Z pustymi kieszeniami to nie klienci. jak chcą posiedzieć to niech się zgłoszą
    do przytułku albo w kościele;)