    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks Pracy i Swieta Panstwowe
    Date: 16 Apr 2003 15:04:56 +0200

    > ja juz mam nerwice z tego powodu :-) nie wiem jak jest z nauczycielami i
    > nie wiem na czym opiera sie autor
    > http://firma.onet.pl/695745,wiadomosci.html mowiac o administracji i
    > sluzbie cywilnej

    no właśnie widzę:
    "...Z nowych przepisów nie cieszą się tylko pracownicy administracji rządowej i
    innych służb podlegających ustawie o służbie cywilnej. Ich te przepisy nie
    dotyczą, więc dodatkowego dnia wolnego nie dostaną..."

    a dlaczego niby nie?
    co na to Konstytucja RP???

    Art. 32. 1. Wszyscy sa wobec prawa rowni. Wszyscy maja prawo do rownego
    traktowania przez wladze publiczne. 2. Nikt nie moze byc dyskryminowany w zyciu
    politycznym, spolecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.

    No i co...? jeśli jedni z mocy prawa dostaną urlop a drudzy nie, to chyba nie
    wszyscy są wobec prawa równi

    to chyba wielce niesprawiedliwe i krzywdzące co poniektórych

    pozdrawiam
    d.