  • Data: 2003-04-18 09:03:31
    Temat: Re: Kodeks Pracy i Swieta Panstwowe
    Od: gazebo <g...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sterany2 wrote:

    > a, jezeli np. swieto panstwowe jest w piatek i zaklad pracy jest zamykany na
    > taki przedluzony weekend to pracownicy biurowi maja wolne trzy dni, a co
    > pracodawca powinien zrobic z pracownikami pracujacymi w systemie
    > czterobrygadowym? Do wziecia dni wolnych w sobote i niedziele teoretycznie
    > chyba zmusic nie wolno.

    nie jestem prawnikiem, jednakze w moim pojeciu nie chodzi zasadniczo o
    dzien wolny tylko o ilosc wymaganych godzin pracy pomniejszonych o te
    dwa wolne dni wypadajace w sobote, pracuje sie przeciez i w niedziele i
    inne swieta, jest to kwestia rozliczen godzin pracy za dni powszednie i
    swieta

    --
    careful with this axe Eugene!