  • Data: 2003-04-17 10:51:31
    Temat: Re: Kodeks Pracy i Swieta Panstwowe
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > w dalszym ciagu bede stac na stanowisku, ze postanowienia ww. zarzadzenia sa
    po
    > prostu niezgodne z Konstytucja RP

    tup tup tup yyyiiiiih
    juz sie poprawiam...nie postanowienia ww. zarzadzenia tylko...hmm tylko co?
    moze tak: nie ma w tym zarzadzeniu mowy o jakis nadplanowych wolnych dniach,
    ktore zdaje sie powinny sie tu znalezc (czyt. za 3 maja oraz 1 listopada)
    jesli cala reszta bedzie lezec do gory brzchem a urzedasy w pracy, to znaczy,
    ze nie ma rownosci wobec prawa

    nie wiem juz jak to ujac inaczej

    zreszta to i tak nie moja sprawa, bo i tak bede harowac;)
    pozdrawiam
    d.