  • Data: 2003-04-17 10:46:09
    Temat: Re: Kodeks Pracy i Swieta Panstwowe
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > moje zrodla donosza, ze 2 maja oczywiscie jest wolny...ale 10 nie jest
    > (oczywiscie w zawmian za 2)

    dzis pytanie - dzis odpowiedz
    cos dla urzedasow:
    zarzadzenie z dnia 10 lutego 2003 r. w sprawie ustalenia dni wolnych od pracy w
    2003 r. dla pracownikow urzedow administracji rzadowej (MP Nr 8, poz. 127)
    ...ustala dni wolne od pracy :
    2 maja, 20 czerwca, 10 listopada

    a dniami pracy (wzamian) wyznaczone zostaly:
    10 maja, 28 czerwca, 15 listopada

    > i co teraz?

    no ja w dalszym ciagu nie wiem ;)
    wydaje mi sie jednak, ze urzednicy moga sie poczuc jak jacys tredowaci, inni,
    albo "oni"...i widze tutaj wielka dla nich niesprawiedliwosc, bo nie sadze,
    zeby zdawali sobie sprawe, zatrudniajac sie akurat w takich placowkach, ze w
    maju 2003 r. beda musieli harowac, podczas gdy cala reszta bedzie lezec do gory
    brzuchem

    w dalszym ciagu bede stac na stanowisku, ze postanowienia ww. zarzadzenia sa po
    prostu niezgodne z Konstytucja RP

    moze ktos sprytny sie wypowie na ten temat? moze po prostu sie czepiam? a moze
    nie mam racji? jesli tak to prosze wyprowadzic mnie z bledu

    pozdrawiam
    d.