  • 1. Data: 2003-10-31 11:28:40
    Temat: Kodeks Pracy - dzien wolny (1.XI)
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Witam.

    Mam taki problem: poniewaz 1 listopada br. przypada w sobote, akurat w dzien
    wolny od pracy to podobno pracodawca powinien udzielić pracownikom inny
    dodatkowy dzien wolny. Czy ten dodatkowy dzien okresla, narzuca z gory
    pracodawca? Czy moze powiedziec, ze np. wszyscy pracownicy maja w przyszlym
    tygodniu dodatkowy dzien wolny - wg alfabetu: A - w poniedzialek, B - we
    wtorek, C - w srode ? Co w przypadku, gdy pracownik B jest zatrudniony na
    pol etatu i akurat we wtorki do pracy nie przychodzi?
    Dziekuje z gory za wszelkie wyjasnienia i pomoc!
    Pozdrawiam
    Kasia

  • 2. Data: 2003-10-31 12:12:52
    Temat: Re: Kodeks Pracy - dzien wolny (1.XI)
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:bnth05$oga$1@druid.ceti.pl...

    > Mam taki problem: poniewaz 1 listopada br. przypada w sobote, akurat w
    dzien
    > wolny od pracy to podobno pracodawca powinien udzielić pracownikom inny
    > dodatkowy dzien wolny. .....

    http://www.infor.pl/dokument.html?P180=I26.2003.043.
    000000200

    albo poszukaj na www.infor.pl/szukaj słów: dzień wolny

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-10-31 17:13:36
    Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl>

> [...]
    > wtorek, C - w srode ? Co w przypadku, gdy pracownik B jest zatrudniony na
    > pol etatu i akurat we wtorki do pracy nie przychodzi?

    Pracodawca wyznacza dzień wolny, w zamian za dzień świąteczny przypadający
    właśnie w dzień wolny, podając konkretną datę.
    O alfabetycznym udzielaniu dni jakoś nigdy nie słyszałam, co nie znaczy że
    nie ma takiej praktyki.
    pozdrawiam JO