  • 1. Data: 2003-10-31 11:38:30
    Temat: o komorniku teoretyczne
    Od: "piotr d" <p...@n...warez.cc.pl>

    pytanie jest teoretyczne nasunelo mi sie podczas czytania kilku podobnych
    watkow

    - jak komornik moze namierzyc konto bankowe przy zalozeniu ze ktos mu nie
    poda na tacy?
    - czy komornik moze z takiego konta zajac pieniazki nawet jesli na koncie
    jest przykladowo 100 zł czy jest jakies minimum ktorego mu nie wolno ruszyc
    ?

    pozdrawiam
    piotr

  • 2. Data: 2003-10-31 11:43:43
    Temat: Re: o komorniku teoretyczne
    Od: p...@p...onet.pl

    > - jak komornik moze namierzyc konto bankowe przy zalozeniu ze ktos mu nie
    > poda na tacy?

    Moim zdaniem nie namierzy - jeśli we wniosku o wszcz.post.egz. nie zamieści
    sieinformacji o danym rachunku bankowym, pod warunkiem oczywiscie, iż wnosimy o
    przeprpwadzenie egz. z rach.bank., cóż można staraćsięwszcząć postępowanie o
    wyjawienie majątku i czasem to załatwia sprawe.

  • 3. Data: 2003-10-31 14:03:00
    Od: "--- > K" <k...@s...pl>

    Dodatkowo do tematu - każdą kwote zajmie, ostatnio miałem przypadek zajęcia
    35,00 zł...

  • 4. Data: 2003-10-31 14:13:30
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    Jak sie komornik uprze i zawezmie to po wszyskich bankach sie przejdzie i
    wyciagnie a wtedy drzyjcie ...
    HEHE

    AJA

  • 5. Data: 2003-10-31 15:31:43
    Od: poreba <d...@p...com>

    "AJA" <n...@g...pl> popełnił 31 paź 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:bntqj9$p5v$1@inews.gazeta.pl:

    > Jak sie komornik uprze i zawezmie to po wszyskich bankach sie
    > przejdzie i wyciagnie a wtedy drzyjcie ...

    A znasz może jakieś proste a skuteczne metody "uparcia" komornika?
    Jeden wyraźnie zaznaczył że palcem nie ruszy jak mu się nie poda rachunków
    ("prywatnych") właścicieli spółki cywilnej. :(

    --
    pozdro
    poreba

  • 6. Data: 2003-10-31 16:39:13
    Od: moon<m...@t...pl>

    Witam!
    - komornik może zająć każdą kwote na rachunku.
    (wyjątkiem jest tu sytuacja, kiedy właściciel konta posiada tzw. linie
    kredytową lub debet - moze wtedy zająć kwote powyżej kwoty
    uruchomionego debetu)
    - komornik nie ma dostepu do informacji bankowych, natomiast jest
    trick, ktory umozliwia "namierzenie" konta w ten sposób, ze wysyła
    zajecie konta do danego banku bez wiedzy czy dany dłużnik posiada
    tam konto; jesli posiada, to konto bank blokuje, jeśli nie, bank
    odpisuje, ze dany obywatel konta nie posiada (komornicy korzystają z
    tego tricku rzadko i przy wysokich kontach)
    - jesli chcesz uzyskac dodatkowych informacji na temat egzekucji
    wierzytelnosci, chetnie je ci udziele (m...@t...pl)

    -> http://usenet.pomocprawna.info