  • 1. Data: 2003-10-31 09:51:20
    Temat: Komentarz do KPC - jaki polecicie do zakupienia
    Od: p...@p...onet.pl

    Noszę sięz zamiarem zaopatrzenia się w dobry komentrz do KPC co możecie mi
    polecić i ewentualnie w jakich cenach.

  • 2. Data: 2003-10-31 10:32:03
    Temat: Re: Komentarz do KPC - jaki polecicie do zakupienia
    Od: PN<p...@S...pl>

    > Noszę sięz zamiarem zaopatrzenia się w dobry komentrz do KPC co
    możecie mi
    > polecić i ewentualnie w jakich cenach.

    Najlepiej dwutomowy Becka. Radze ci jednak przedtem zaopatrzyc sie
    w tabletki uspokajające bo cena zrzuci cie z nóg. Generalnie 150 zl
    musisz miec w kieszeni.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-10-31 10:45:05
    Od: p...@p...onet.pl

    > możecie mi
    > >

    > Najlepiej dwutomowy Becka. Radze ci jednak przedtem zaopatrzyc sie
    > w tabletki uspokajające bo cena zrzuci cie z nóg. Generalnie 150 zl
    > musisz miec w kieszeni.

    A może jakaś księgarnia internetowa oferuje taniej te pozycje ?

  • 4. Data: 2003-10-31 11:55:35
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    ja jestem przywiazany do becka. 3 tomowy /ostatni tom koncowka KPC i
    konwencja Lugano/szary kolor... cena niestety bardzo wysoka.. w promocji
    kiedys bylo po 450

  • 5. Data: 2003-10-31 11:57:41
    Od: p...@p...onet.pl

    > ja jestem przywiazany do becka. 3 tomowy /ostatni tom koncowka KPC i
    > konwencja Lugano/szary kolor... cena niestety bardzo wysoka.. w promocji
    > kiedys bylo po 450

    za I tom czy za całość ? Ha nic chyba nie przebije KSERO

  • 6. Data: 2003-10-31 12:29:34
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > Noszę sięz zamiarem zaopatrzenia się w dobry komentrz do KPC co możecie mi
    > polecić i ewentualnie w jakich cenach.

    Mówiąc szczerze, to ja raczej polecałbym jedynie słuszne dzieło naszego
    jedynie słusznego Tadzia Erecińskiego ( z jedynie słusznego oczywiście UW).

    :-)

    Depi.

  • 7. Data: 2003-10-31 17:50:50
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > za I tom czy za całość ? Ha nic chyba nie przebije KSERO

    za calosc ale to byla promocja.. kupujac oddzielnie jeden tom kosztuje chyba
    cos ok 180-190 zl

    pozdr
    Lukasz