  • 1. Data: 2010-06-24 08:09:42
    Temat: Kłamliwe praktyki w reklamach Orange DO WSZYSTKICH
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Witam - mam wykupiony abonament dla firm w Orange - wg. reklam i innych
    mam ileś tam minut DO WSZYSTKICH - dostaję fakturę i okazuje się, że mam
    naliczone kwoty za połączenia międzynarodowe (nie roaming), a za
    połączenia z Polski na niemiecki tel. komórkowy.

    Przecież nie muszę wiedzieć, że dany numer jest z Niemiec.

    Poza tym reklamy i informacje podawane przez sprzedawców wprowadzają w
    błąd. Pewnie i w umowie pisze, że połączenia do wszystkich to tak
    naprawdę tylko do wybranych ale kto czyta umowy...

    Nie istotnie - ważne, że w reklamach operator kłamie bo nie do
    wszystkich. Czy na takiej podstawie mogę z operatorem rozwiązać umowę.
    Lub jak zmusić operatora do rzetelnej informacji.

    Bo wg mnie to stwierdzenie do WSZYSTKICH jest celowym wprowadzeniem w
    błąd. bo jak się okazuje nie mam połączeń do wszystkich, może i do
    wszystkich w Polsce - jak mi podała miła Pani z obsługi klienta, choć to
    też nie jest pewnie prawdą bo o jak przyjedzie ktoś do Polski z
    niemieckim numerem - będzie w Polsce ale połączenie będzie szło przez...

    Ot tak zirytowany posiadacz abonamentu w ORANGE.
    Jak by się dało na tej podstawie zerwać umowę bez konsekwencji dla mnie
    to bardzo chętnie skorzystam choćby po to by utrzeć nosa operatorowi

    Ariusz

  • 2. Data: 2010-06-24 08:24:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 10:09:42 +0200, Ariusz napisał(a):

    > Przecież nie muszę wiedzieć, że dany numer jest z Niemiec.

    Jak można zadzwonić na zagraniczny numer nie wiedząc, że dzwoni się na
    zagraniczny numer? +49 krasnoludki wybrały?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 3. Data: 2010-06-24 08:29:03
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 08:24:25 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Jak można zadzwonić na zagraniczny numer nie wiedząc, że dzwoni się na
    > zagraniczny numer?

    :)))
    Zajebisty tekst :)))

    > +49 krasnoludki wybrały?

    Nie koniecznie musiał wybierać. Mógł po prostu "oddzwonić" na numer który
    miał w rejestrze, np. połączeń przychodzących :))

  • 4. Data: 2010-06-24 08:50:42
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Nie koniecznie musiał wybierać. Mógł po prostu "oddzwonić" na numer który
    > miał w rejestrze, np. połączeń przychodzących :))

    I slepy byl, ze +49 nie zauwazyl?
    Tym bardziej, ze na terenie Polski dla polskich numerow Orange nie wyswietla
    +48 (w przeciwnienstwie do Ery i Playa), wiec na pierwszy rzut oka mozna
    odroznic numer polski od zagranicznego, w ktorym jest prefiks
    miedzynarodowy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-06-24 08:55:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > I slepy byl, ze +49 nie zauwazyl?

    Przepraszam w tym momencie wszystkich niewidomych grupowiczow - tak przy
    okazji :) - a wiem, ze jest troche takich

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-06-24 08:56:42
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-24 10:29, Herald pisze:

    > :)))
    > Zajebisty tekst :)))

    > Nie koniecznie musiał wybierać. Mógł po prostu "oddzwonić" na numer który
    > miał w rejestrze, np. połączeń przychodzących :))

    Można wiedzieć, można nie zwrócić uwagi... nie jest to istotne wg reklam
    powino być do WSZYSTKICH - nie ma nic w reklamach, że do wszystkich w Polsce

    Ariusz

  • 7. Data: 2010-06-24 09:19:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup

    > Jak można zadzwonić na zagraniczny numer nie wiedząc, że dzwoni się na
    > zagraniczny numer? +49 krasnoludki wybrały?

    a tak poza konkursem, to jest jakis obowiazek znajomosci "numerzanej
    nomenklatury?

  • 8. Data: 2010-06-24 09:19:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:p...@r...org...

    > a tak poza konkursem, to jest jakis obowiazek znajomosci "numerzanej
    > nomenklatury?

    Obowiązku znajomości nie ma, ale - jak wiadomo - nieznajomość szkodzi.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-06-24 09:41:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 11:19:07 +0200, szerszen napisał(a):

    > a tak poza konkursem, to jest jakis obowiazek znajomosci "numerzanej
    > nomenklatury?

    Najmniejszego. Ale nie wierzę, iżby można było przez przypadek zadzwonić
    na numer zagraniczny. Nawet oddzwaniając.

  • 10. Data: 2010-06-24 09:57:03
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-06-24 11:19, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:p...@r...org...

    > a tak poza konkursem, to jest jakis obowiazek znajomosci "numerzanej
    > nomenklatury?

    Idąc tym tropem można zadać pytanie czy jest obowiązek korzystania z
    mógzu;) Też w zasadzie nie ma;)