    From: Ariusz <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kłamliwe praktyki w reklamach Orange DO WSZYSTKICH
    Date: Thu, 24 Jun 2010 10:09:42 +0200

    Witam - mam wykupiony abonament dla firm w Orange - wg. reklam i innych
    mam ileś tam minut DO WSZYSTKICH - dostaję fakturę i okazuje się, że mam
    naliczone kwoty za połączenia międzynarodowe (nie roaming), a za
    połączenia z Polski na niemiecki tel. komórkowy.

    Przecież nie muszę wiedzieć, że dany numer jest z Niemiec.

    Poza tym reklamy i informacje podawane przez sprzedawców wprowadzają w
    błąd. Pewnie i w umowie pisze, że połączenia do wszystkich to tak
    naprawdę tylko do wybranych ale kto czyta umowy...

    Nie istotnie - ważne, że w reklamach operator kłamie bo nie do
    wszystkich. Czy na takiej podstawie mogę z operatorem rozwiązać umowę.
    Lub jak zmusić operatora do rzetelnej informacji.

    Bo wg mnie to stwierdzenie do WSZYSTKICH jest celowym wprowadzeniem w
    błąd. bo jak się okazuje nie mam połączeń do wszystkich, może i do
    wszystkich w Polsce - jak mi podała miła Pani z obsługi klienta, choć to
    też nie jest pewnie prawdą bo o jak przyjedzie ktoś do Polski z
    niemieckim numerem - będzie w Polsce ale połączenie będzie szło przez...

    Ot tak zirytowany posiadacz abonamentu w ORANGE.
    Jak by się dało na tej podstawie zerwać umowę bez konsekwencji dla mnie
    to bardzo chętnie skorzystam choćby po to by utrzeć nosa operatorowi

    Ariusz