  • 41. Data: 2010-06-25 23:39:05
    Temat: Re: Kłamliwe praktyki w reklamach Orange DO WSZYSTKICH
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Ariusz pisze:
    > Witam - mam wykupiony abonament dla firm w Orange - wg. reklam i innych
    > mam ileś tam minut DO WSZYSTKICH - dostaję fakturę i okazuje się, że mam
    > naliczone kwoty za połączenia międzynarodowe (nie roaming), a za
    > połączenia z Polski na niemiecki tel. komórkowy.
    >
    > [...]

    Inny przykład:
    Usługa/oferta o nazwie "5 bezplatnych numerow dal firm".

    Reklamuja takimi sformulowaniami:

    * Rozmawiasz bezpłatnie z wybranymi przez Ciebie osobami
    * Możesz wybrać od jednego do pięciu numerów
    * Środki z abonamentu możesz przeznaczyć na inne usługi lub rozrywkę

    Tak naprawdę to jest to jednak:

    * 500 minut
    * do 5 numerów, za 5-10zł/m-c za każdy
    * Orange i telefony stacjonarne

    Wiadomo, regulaminy trzeba czytać, ale takie beztroskie okłamywanie
    klienta powinno być karane.

    --
    http://www.artveo.pl/

  • 42. Data: 2010-06-26 16:08:31
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > widzisz, komorkowy ma 9, miejski od niedawna tez ma 9, ale sa chyba w polsce
    krotsze, informacyjne maja po 6, jeszcze inne po 4,
    > alarmowe po 3 itd,

    Nie ma w Polsce numerów 4-cyfrowych.

    Piotr

  • 43. Data: 2010-06-27 10:10:40
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-06-25 10:50, Herald pisze:
    > Toś jednak kompletny debil.
    > To co na stornie internetowej umieszczone, nie znaczy że to samo dostaniesz
    > do podpisania :))

    No to miło, pojechałeś sobie i ulżyło Ci?

    > Powiedz to swojej matce/babci/dziadkowi :)))
    > Nie każdy jest w stanie tak biegle korzystac z kompa jak ty :)

    Kto nie ma internetu, czyta w salonie.

  • 44. Data: 2010-06-28 07:24:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał w wiadomości grup

    > No ale co to zmienia? ;-)

    niczego
    tak samo jak i niczego nie zmienia to "Ale nie wierzę, iżby można było przez
    przypadek zadzwonić ..."
    bo mozna i o to mi tylko chodzi ;)

  • 45. Data: 2010-06-28 07:25:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Cóż, na głupotę jeszcze nie wynaleziono lekarstwa.

    ano nie ma, co nie zmienia postaci rzeczy, ze tacy ludzie sa wsrod nas