  • Data: 2004-11-13 13:25:46
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.? [ntg]
    Od: JFK <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Nov 2004 06:34:21 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):
    > Ja jestem tu pierwszy raz od czasu istnienia tej grupy i co chwilę ktoś
    > mnie obraża.
    hmmmm
    daje mi to do myslenia. Jestem tu juz spory czas. Faktem jest ze
    wiekszosc tego czasu jestem wylacznie biernym czytelnikiem, ale zdazalo mi
    sie wlaczac w dyskusje czy nawet je wywolywac. I nikt nigdy mnie nie
    obrazil za to otrzyalem pomoc.
    Moze po prostu ta grupa dziala tak samo jak rzeczywistosc na calym swiecie
    czyli: "Jesli wszedles miedzy wrony musisz krakac jak i one". Z
    doswiadczenia wiem ze do dresow nie podchodzi sie w spodniach skate'owych
    by zapytac bo dostanie sie wpie.....Ja wiem ze to niski spolecznie
    przyklad ale tak jest na wszystkich warstwach. Wlasnie po to przed
    napisaniem grupa czyta sie jakis czas by moc potem sprawnie dyskutowac a
    nie byc postrzeganym jako atakujacy spolecznosc troll
    Nie mam pewnosci czy tu zadzialal wlasnie ten mechanizm ale moze cos w tym
    jest i warto to wziasc po uwage.
    Od siebie dodam ze osobiscie nie znam grupy ktora lubi ludzi czesto
    zmieniajacych nicki.
    pozdrawiam
    --
    JFK