  • Data: 2004-11-14 08:49:22
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.? [ntg]
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Nov 2004 22:28:18 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Jotte" <t...@W...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Wida? nie jest. Kto? napisa? groteskowo nieszkodliw? kpin? o obywatelach
    > Izraela na nasze konto i przysz?y pogró?ki z TPSA ?e stanowi to
    > zagro?enie
    > dla sieci, a swoj? drog? banki Izraela pior? brudne pieni?dze z oszustw
    > takich ludzi jak np. pan Bagsik, oszustw dokonanych na uczciwych
    > Polakach.
    > TPSA nie widzi w tym zagro?enia dla Polaków - u?ytkowników sieci i
    > abonentów.

    Doktorku, przestań się wypierać. Poniosło cie, napisałeś stertę bluzgów i
    komuś to się nie spodobało, więc napisał skargę. Nie wypieraj się, że to
    nie ty, bo zdradza cię i tematyka i retoryka wypowiedzi. Jak pojawiłeś się
    tutaj jako "Doktor" nawet mnie zmyliłeś, ale wystarczało pociągnięce
    dyskusji i twój spokój prysł. Zdradziłeś się, napisałeś identycznymi
    słowami tę samą historię co niesławnej pamięci Desert Storm i brat_brata.
    Można się podszyć pod czyjś adres ale nie tak łatwo skopiowac styl
    wypowiedzi. Przyznaj się, przeproś i obiecaj poprawę.

    A tak przy okazji... "brat_trollin i Zapluty Karzeł to też ty, czy
    dzeciak ci się dorwał do netu? Jak to drugie to spuść mu lanie za
    publiczne posługiwanie się rynsztokowym słownictwem.

    --
    Falkenstein