  • 1. Data: 2004-11-12 18:12:17
    Temat: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.?
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Zadawałem sobie to pytanie, wygląda na to, że rzeczywiście jest tym za
    kogo się podaje. Najlepszym testem byłoby wysłanie zapytania na adres
    podany na stronach uczelni, ale to potem. Na razie posprawdzałem trochę na
    google...

    W wypowiedzi w watku "konferencja prasowa Romana Giertycha" napisał między
    innymi.

    "Jeżeli moją żonę zakład pracy wysłał panie sędzio na delegację i musiała
    tam
    jechać, ponieważ było to polecenie służbowe. Kierowca firmy, który do
    dzisiaj tam pracuje jako kierowca spowodował wypadek i pozbawił ją na wiele
    lat możliwości zarobkowania, ponieważ żona doznała skomplikowanego złamania
    ręki. Żonie w firmie obiecali pomoc, ale nie dość że jej nie pomogli, to
    jeszcze utrudniali jej wszelkie formalności i ewidentnie robili jej na
    złość. W końcu zwolnili ją gdy była jeszcze na L4. Żona wynajęła adwokata,
    za którego usługi zapłaciliśmy kilkaset złotych. Na dzień przed rozprawą
    sąd
    otrzymał pismo o oddalenie powództwa, ponieważ żonę przywrócono do pracy.
    Powództwo oddalono, nie zasądzono kosztów jakie ponieśliśmy firmie, która

    zrobiła na szaro. Ewidentnie w tym przypadku nie można być zadowolonym z
    wyroku przywrócenia do pracy bez obciążenia kosztami firmy, która
    zawiniła."

    Czy z czymś nam się to kojarzy?

    Wpiszmy Energo-Inwest do wyszukiwarki i poszukajmy...

    http://tinyurl.com/54x7a - autor brat_brata
    http://tinyurl.com/5kdrp - autor Desert Storm

    i wszystko jasne... ciekawe czy dziekan wie jak się zabawia pan adiunkt...

    --
    Falkenstein

  • 2. Data: 2004-11-12 18:25:35
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.?
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:opshc56roimg13b0@kura4m98.it-net.pl

    > [..................]
    > Czy z czymś nam się to kojarzy?
    > Wpiszmy Energo-Inwest do wyszukiwarki i poszukajmy...
> [...]

    To nie czytałeś mego posta(u?) w którym cytowałem
    podane prawie wszystkie jego "wcielenia":

    "A kim byl p.Grzegorz? A kim nie byl?! Pan Grzegorz pisal
    tu i jako brat_brata, brat_olin, Ryszard S Gorski, Edward
    Lewandowski, Leszek Kleczkowski, Desert Storm, Grzegorz
    Kruk,Ph.D., g...@n...com, Halloween Monster,
    Kapitan Nemo, przedostatni samuraj, oficer polityczny, Herr
    Von Glowisia, John Walker, Jerzy Popieluszko, Zapluty
    Karzel Reakcji, etc., etc."

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Jeżeli nie wiesz co czynisz, rób to w sposób elegancki."

  • 3. Data: 2004-11-12 19:23:25
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opshc56roimg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > http://tinyurl.com/54x7a - autor brat_brata
    > http://tinyurl.com/5kdrp - autor Desert Storm
    >
    > i wszystko jasne... ciekawe czy dziekan wie jak się zabawia pan adiunkt...

    Ja się nie zabawiam szanowny panie sędzio. Ja tu poruszam poważne problemy
    niesprawiedliwości polskiego prawodawstwa. Mnie martwi ta niesprawiedliwość
    w Polsce. Co do pana Dziekana najlepiej jak pan poleci z donosem i sam
    zapyta. Może pan Dziekan da panu za to złoty medal, o ile znajdzie czas na
    pańskie donosy. Będzie pan donosił doskonałemu informatykowi, więc musi pan
    udowodnić, że protokół TCP/IP w wersji 1 jest doskonały i nie pozwala na
    podszywanie się pod czyjąś tożsamość. Ponieważ mam Ph.D. z EEE i uczę
    informatyki od wielu lat od razu panu powiem, że TCP/IP nie jest doskonały,
    żeby Pan nie musiał latać z wywieszonym językiem. Jednym słowem musi pan
    udowodnić, że (chyba?) mój znajomy, który to pisał faktycznie z innego
    adresu IP to ja. Dowód może być bardziej skomplikowany a i problem dla Pana
    sędziego trudniejszy niż ma komisja śledcza z Orlenem. Na dodatek nikt już
    nic nie pamięta.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

    P.S. Jak pan już odbierze medal za donos panie Obywatelu Piszczyk II, to
    proszę podzielić się z nami tą wiadomością na forum.

  • 4. Data: 2004-11-12 19:25:15
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kapitan Nemo, przedostatni samuraj, oficer polityczny, Herr
    > Von Glowisia, John Walker, Jerzy Popieluszko, Zapluty

    Już odpowiedziałem, że nie byłem tymi postaciami i nie jestem.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 5. Data: 2004-11-12 19:33:24
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > User "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:opshc56roimg13b0@kura4m98.it-net.pl

    Ten Desert Storm (Pustynna Burza) to pewnie jakiś agent. Ja w ogóle nigdy
    nie miałem takiego adresu email. Swoją drogą zabawny. Może trzeba powołać
    komisję śledczą aby to wyjaśnić. Mieczysław Stokłosa też się nie nazywam.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 6. Data: 2004-11-12 20:07:39
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ja się nie zabawiam szanowny panie sędzio. Ja tu poruszam poważne problemy
    > niesprawiedliwości polskiego prawodawstwa.

    Muszę to dopisać, ponieważ nie chcę być źle zrozumiany. Pisząc
    "niesprawiedliwość polskiego prawodawstwa" nie mam na myśli oczywiście Pana
    mecenasa Romana Giertycha i innych sprawiedliwych prawników, którzy troszczą
    się o los uczciwych Polaków.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 7. Data: 2004-11-12 20:22:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:opshc56roimg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > ciekawe czy dziekan wie jak się zabawia pan adiunkt...

    Co tam dziekan, studenciaki to pewnie mają ubaw po pachy!

  • 8. Data: 2004-11-12 20:29:51
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:cn36aa$sb5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:opshc56roimg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Co tam dziekan, studenciaki to pewnie mają ubaw po pachy!

    Oni tego nie czytają. Nie mają czasu, bo mają dużo zadane. Poza tym to
    przyszli informatycy, a to grupa o prawie polskim.
    Być może zaraz ktoś nam zwróci uwagę, iż nie jest to grupa dyskusyjna
    poświęcona mojej skromnej osobie.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 9. Data: 2004-11-13 00:29:22
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2004 19:12:17 +0100, Rodrig Falkenstein naskrobał(a):

    nie szkoda ci czasu na .. takie nic? :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 10. Data: 2004-11-13 00:52:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:
> [...]
    > kogo się podaje. Najlepszym testem byłoby wysłanie zapytania na adres
    > podany na stronach uczelni, ale to potem. Na razie posprawdzałem trochę

    Rodrig! Na litość! Nie karm tego zafajdanego trolla!