  • Data: 2004-11-13 19:01:11
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.? [ntg]
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:cn5jgh$ln6$1@nemesis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.
    <g...@t...pl> pisze:

    > Za kogo Pan mnie uważa?
    Tak trudno zgadnąć?

    > Znów następny mnie obraża.
    Nieprawda, nie chcę cię wcale obrazić (zresztą - ani ja ciebie nie mogę
    obrazić, ani ty mnie, chociaż powody są całkiem odmienne). Ja sobie po
    prostu żartuję, czy też jak wolisz - nabijam się z przymrużeniem oka.

    > Następne obraźliwe słowa pod moim adresem: "wyimaginowanych osiągnięć
    > naukowych."
    No to weź się wreszcie obraź śmiertelnie i nie pisz.

    > Tak dziwę się proszę pana i proszę aby pan zwracał się do mnie: "Panie
    > doktorze", lub "proszę pana".
    Czyś ty człowieku się z choinki urwał? Wyluzuj. Sam, z własnej woli wlazłeś
    na Usenet, tu są pewne ogólnie przyjęte zwyczaje (m.in. bezpośrednia forma
    "ty"). Nie podoba ci się to? Cóż, wolna droga. Zajrzyj sobie na
    alt.pl.radio.radiomaryja, tam jest też taki jeden dziwoląg, co uporczywie
    lubi "panować", ksywka - mkarwan. Zobacz, jak go traktują.

    > Nie powiem sorry, bo nie czuję się winny. Wręcz nawet spodziewam się
    > przeprosin od pana i innych którzy mnie tu atakują.
    Nawet ode mnie? A za co?
    No dobrze, a podziękujesz jak ci potaknę?

    --
    Jotte