  • Data: 2004-11-13 21:28:18
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.? [ntg]
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cn5sfv$1pr$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:cn5qc8$k8q$1@atlantis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.

    > Czemu zaraz obraźliwe? Jak ktoś jest groteskowy (a ty przecież jesteś) to
    > się z niego żartuje, to nie musi mieć obraźliwego wydźwięku, to najwyżej
    > nieszkodliwa kpina, a to jest przecież dozwolone.

    Widać nie jest. Ktoś napisał groteskowo nieszkodliwą kpinę o obywatelach
    Izraela na nasze konto i przyszły pogróżki z TPSA że stanowi to zagrożenie
    dla sieci, a swoją drogą banki Izraela piorą brudne pieniądze z oszustw
    takich ludzi jak np. pan Bagsik, oszustw dokonanych na uczciwych Polakach.
    TPSA nie widzi w tym zagrożenia dla Polaków - użytkowników sieci i
    abonentów.

    > Nawet jeśli to prawda (a szczerze wątpię), a nie konfabulacja, to ja z tym
    > nie mam nic wspólnego. Nie moje metody...

    Moje też nie.

    > Masz jakąś fobię z tym obrażaniem. Ale skoro tak, to weź okrutny odwet na
    > grupowiczach pozbawiając ich swej wirtualnej obecności. Nieludzka tortura
    > polegająca na pozbawieniu ich twoich postów jest w tym skrajnym wypadku
    karą
    > ze wszech miar usprawiedliwioną. Bądź sprawiedliwy, lecz twardy.

    Co pan nie powie? Mowa iście papieska prawie. Czy mam się rozpłakać ze
    wzruszenia?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.