  • Data: 2004-11-13 20:20:54
    Temat: Re: Kim jest pan Dr. G.K. Ph.D.? [ntg]
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cn5lk8$sml$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:cn5jgh$ln6$1@nemesis.news.tpi.pl Grzegorz Kruk, Ph.D.

    > Tak trudno zgadnąć?

    Kolejna prowokacja z pana strony.

    > Nieprawda, nie chcę cię wcale obrazić (zresztą - ani ja ciebie nie mogę
    > obrazić, ani ty mnie, chociaż powody są całkiem odmienne). Ja sobie po
    > prostu żartuję, czy też jak wolisz - nabijam się z przymrużeniem oka.

    nabijanie się w ten czy inny sposób jest obraźliwe. Jak widać niektórzy
    ludzie tutaj nie mają poczucia humoru.

    > No to weź się wreszcie obraź śmiertelnie i nie pisz.

    Wygodniej będzie okradać i oszukiwać Polaków, gdy nikt nie będzie zgłaszał
    pretensji.

    > Czyś ty człowieku się z choinki urwał? Wyluzuj.

    Niektórzy ludzie tutaj nie luzują. Przyszły donosy z pogróżkami od TPSA na
    ręce mojej żony - abonenta.

    > Sam, z własnej woli wlazłeś
    > na Usenet,

    Ale nie po to aby mnie obrażano.

    > tu są pewne ogólnie przyjęte zwyczaje (m.in. bezpośrednia forma
    > "ty"). Nie podoba ci się to?

    Nie podoba mi się, gdy ludzie, którzy mnie obrażają zwracają się do mnie na
    ty.

    > Cóż, wolna droga. Zajrzyj sobie na
    > alt.pl.radio.radiomaryja, tam jest też taki jeden dziwoląg, co uporczywie
    > lubi "panować", ksywka - mkarwan. Zobacz, jak go traktują.

    Jego też ciągle obrażają na soc.culture.polish

    > No dobrze, a podziękujesz jak ci potaknę?

    W czym?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.