  • 1. Data: 2010-04-02 22:04:08
    Temat: Kilka radarow po kolei
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Witam.

    Dzis jechalismy z kumplami drogą (konkretnie pewną czteropasmówką) poza
    terenem zabudowanym, przy której co około 2 -3 kilometry nastawiali radary.
    I tak się zastanawialiśmy (a nawet sprzeczaliśmy). Gdyby depnąć do 150 km/h
    i przejechać tak przed wszystkimi tymi radarami (zakładając, że wszystkie są
    w tych puszkach). To czy to by było traktowane jako jedno wykroczenie, i
    kierujący dostał by jeden mandat, czy też każdy radar by był traktowany jako
    osobne wykroczenie, i przyszedł by osobny mandat za każdy radar? I osobne
    punkty?
    Pozdraawiam.

  • 2. Data: 2010-04-02 22:18:02
    Temat: Re: Kilka radarow po kolei
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 03-04-2010 00:04, Ajgor pisze:
> [...]
    > osobne wykroczenie, i przyszedł by osobny mandat za każdy radar? I osobne

    Na logikę i wedle doświadczenia życiowego - każdy jako osobne
    wykroczenie. Wedle prawa podobnie.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2010-04-02 22:21:33
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 2 Kwi, 23:04, "Ajgor" <n...@...pl> wrote:
> [...]
    > osobne wykroczenie, i przyszedł by osobny mandat za każdy radar? I osobne

    Był kiedyś poruszany już taki wątek, gdy jakiś gość wkurzył się na
    fotoradar koło ronda i zaczął nawracać w koło i mijać ten fotoradar
    tak że zrobiono mu 33 zdjęcia. Niestety nie pamiętam na czym stanęło,
    a też mnie to ciekawi. Na chłopski rozum powinno się brać pod uwagę
    odległości między fotoradarami, bo jeśli dostanę 2 zdjęcia na odcinku
    2 kilometrów, to złamałem przepis raz, ale jeśli jedno zdjęcie mam w
    Krakowie a drugie w Suwałkach, to osobno. Chłopski rozum a prawo to
    jednak 2 różne rzeczy.

  • 4. Data: 2010-04-03 06:32:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *.B:artek.* napisał(-a):

    > Na logikę i wedle doświadczenia życiowego - każdy jako osobne
    > wykroczenie. Wedle prawa podobnie.

    Ja dla oszędności na jednym słupku zamontowałbym kilka radrów, a za zdjęcie
    z każdego z nich inkasowałbym oddzielnie ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2010-04-03 07:21:14
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 03-04-2010 00:21, miodu pisze:
> [...]
    > 2 kilometrów, to złamałem przepis raz, ale jeśli jedno zdjęcie mam w
    > Krakowie a drugie w Suwałkach, to osobno. Chłopski rozum a prawo to

    Jak 2 zdjęcia na odcinku 2 km to złamałeś ograniczenie dwa razy - raz na
    pierwszym pomiarze, a drugi raz na drugim.

    --
    .B:artek.

  • 6. Data: 2010-04-03 07:32:44
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    .B:artek. pisze:
    > Jak 2 zdjęcia na odcinku 2 km to złamałeś ograniczenie dwa razy - raz na
    > pierwszym pomiarze, a drugi raz na drugim.

    Idac tym tokiem rozumowania, policjanci (gdy jest ich wiecej niz 1)
    mogliby wystawic kilka mandatów (kazdy policjant po 1) za to samo,
    zauwazone przez nich, wykroczenie.

  • 7. Data: 2010-04-03 07:43:18
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 3 Kwi, 08:21, ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> wrote:

    > Jak 2 zdjęcia na odcinku 2 km to złamałeś ograniczenie dwa razy - raz na
    > pierwszym pomiarze, a drugi raz na drugim.
    >
    > --
    > .B:artek.

    Rany boskie.

    Szkoda że rozminąłeś się czasowo z Monty Pythonem, dostarczyłbyś im
    absurdalnych pomysłów na kilka sezonów

  • 8. Data: 2010-04-03 07:49:53
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    > Na logikę i wedle doświadczenia życiowego - każdy jako osobne wykroczenie.
    > Wedle prawa podobnie.

    No właśnie chyba nie, bo za jedno wykroczenie, jeden mandat. A tu jest jedno
    wykroczenie w postaci przekroczenia prędkości i wiele mandatów.

  • 9. Data: 2010-04-03 07:51:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Apr 2010, Ajgor wrote:

> [...]
    > osobne wykroczenie, i przyszedł by osobny mandat za każdy radar? I osobne

    A między tymi radarami są jakieś miejsca, z których wynika *nowe*
    ograniczenie prędkości?
    Dajmy na to:
    - skrzyżowania (skrzyżowanie uchyla poprzednie ograniczenie, od każdego
    skrzyżowania obowiązuje "nowy limit" - nawet jeśli jest ten sam
    co przy poprzednim)
    - znaki ograniczenia prędkości, w tym podwyższające prędkość oraz
    oznaczające koniec strefy ograniczenia
    - inne znaki, których skutkiem ubocznym jest zmiana maksymalnej
    dopuszczalnej prędkości

    Sprawa już była (albo tu albo na .samochody) i wydaje się, że tłumaczenie
    jak wyżej jest przekonujące.
    Jedno ograniczenie można złamać tylko raz, ale co skrzyżowanie (oraz
    "co stosowny znak") mamy *nowe* ograniczenie.
    I fakt, że jak masz gdzieś "40", to za skrzyżowaniem się już nim nie
    przejmujesz, chyba dość dobitnie to wyjaśnia :D

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2010-04-03 07:53:12
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-03 09:32, Stefan pisze:

    > Idac tym tokiem rozumowania, policjanci (gdy jest ich wiecej niz 1)
    > mogliby wystawic kilka mandatów (kazdy policjant po 1) za to samo,
    > zauwazone przez nich, wykroczenie.

    Zaś Twój tok rozumowania sugeruje, że na pierwszym fotoradarze wykupiłeś
    abonament na dalsze łamanie przepisów.

    --
    spp