  • 1. Data: 2010-04-02 15:10:03
    Temat: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    Witam,

    Mam taką zagwozdkę. Chodzi o zdjęcie z fotoradaru. Wykonano mi
    zdjęcie, którego niestety osobiście jeszcze nie miałem okazji widzieć
    (widział je współwłaściciel pojazdu), ale jest na nim tylko mój
    samochód. Problem w tym, że jechałem dwupasmówką i wyprzedzałem w tym
    momencie. Co mogę zrobić, żeby zakwestionować mandat?

  • 2. Data: 2010-04-02 15:11:28
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-04-02 17:10, b...@g...com pisze:
> [...]
    > samochód. Problem w tym, że jechałem dwupasmówką i wyprzedzałem w tym
    > momencie. Co mogę zrobić, żeby zakwestionować mandat?

    Skoro jest _tylko_ Twój samochód ...

    --
    spp

  • 3. Data: 2010-04-02 16:34:48
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    b...@g...com napisał(a) w
    <e...@k...go
    oglegroups.com> :

> [...]
    > samochód. Problem w tym, że jechałem dwupasmówką i wyprzedzałem w tym
    > momencie. Co mogę zrobić, żeby zakwestionować mandat?
    Znaczy jechałeś prawidłowo, nie przekroczyłeś dozwolonej prędkości, a radar
    i tak ci pstryknął zdjęcie z winy wyprzedzanego przez ciebie samochodu,
    który za szybko jechał?

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 4. Data: 2010-04-02 17:38:54
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 2 Kwi, 18:34, Maciek <f...@e...one.nospam.pl> wrote:
    > b...@g...com napisał(a) w
    > <e...@k...go
    oglegroups.com> :

> [...]
    > i tak ci pstryknął zdjęcie z winy wyprzedzanego przez ciebie samochodu,

    Raczej nie przede mną, tylko obok mnie. Źle napisałem - nie
    wyprzedzałem, ale byłem wyprzedzany...

  • 5. Data: 2010-04-02 17:39:49
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 2 Kwi, 17:11, spp <s...@o...pl> wrote:

    > Skoro jest _tylko_ Twój samochód ...
    >
    > --
    > spp

    Napisałem, że zdjęcie widział współwłaściciel, więc na zdrowy rozum,
    to nie jest tylko mój samochód...

  • 6. Data: 2010-04-02 18:16:59
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 02.04.2010 19:39, b...@g...com pisze:

    > Napisałem, że zdjęcie widział współwłaściciel, więc na zdrowy rozum,
    > to nie jest tylko mój samochód...

    Z twojej pokrętnej opowieści wynika, że tylko samochód, którego jesteś
    współwłaścicielem jest na fotografii. Było jechać wolniej.

    --
    live_evil

  • 7. Data: 2010-04-02 18:21:21
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    W dniu 02.04.2010 19:38, b...@g...com pisze:

    > Raczej nie przede mną, tylko obok mnie. Źle napisałem - nie
    > wyprzedzałem, ale byłem wyprzedzany...

    Z podobnym skutkiem możesz wnosić, że radar zmierzył prędkość
    przelatującego obok ciebie F-16.

    --
    live_evil

  • 8. Data: 2010-04-02 18:28:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "live_evil" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z podobnym skutkiem możesz wnosić, że radar zmierzył prędkość
    > przelatującego obok ciebie F-16.

    Raczej nie przejdzie. Nie wiem jaka jest minimalna prędkość lotu
    Jastrzębia, ale sądzę, ze grubo wyższa, niż maksymalna samochodu.

  • 9. Data: 2010-04-02 18:38:58
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Raczej nie przejdzie. Nie wiem jaka jest minimalna prędkość lotu Jastrzębia,
    > ale sądzę, ze grubo wyższa, niż maksymalna samochodu.

    Chyba, że na drodze była poprzeczna nierówność (np. progi zwalniające) która
    zadziałała jak rampa. Dodaj do tego dużą prędkość i można już łapać nisko
    przelatujące samoloty. ;)

  • 10. Data: 2010-04-02 19:08:30
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 2 Kwi, 20:38, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
> [...]
    > zadziałała jak rampa. Dodaj do tego dużą prędkość i można już łapać nisko

    ty

    Nie chodzi mi o to o czym piszecie. Ważne jest, czy jeśli fotoradar
    uchwycił hipotetycznie dwa samochody na zdjęciu, czy Policja może
    takie zdjęcie wykorzystać?