  • 81. Data: 2010-04-14 12:02:52
    Temat: Re: Kilka radarow po kolei
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości

    > Dyskutujcie, wybierajcie mądrych ludzi do ,,władz''
    > i egzekwujcie to, co ludzie ci obiecywali idąc na stołki. :)

    Następny, który wierzy, że to on wybiera. Ech ludzie....
    Na prawdę myślisz, że masz jakiś wybór? Obudź się.
    Ja bym chciał wybrać sąsiada. Bo jest uczciwy i obrotny. A nie mogę.Ciekawe,
    dlaczego.
    Bo jest za uczciwy, żeby się dostać na jakąkolwiek listę wyborczą? Nie
    głosujesz na tych, którech chcesz, tylko na tych, których poszczególne
    partie podsuną Ci na liście. A na listę dostają się wyłącznie "swoi". Ci,
    którzy gwarantują zabezpieczenie interesów partii i kolesiów, a nie Twoich.
    I to dotyczy KAŻDEJ partii. Uczciwy człowiek na żadną listę się nie
    dostanie, a startując jako niezrzeszony nie ma żadnych szans, bo go nikt nie
    zna, i nikt na niego nie zagłosuje.Kiedyś kumpel z pracy spróbował startować
    do władz miasta. Na prawdę porządny chłop. Dostał kilkanaście głosów. W
    mieście jest około 120 tyś mieszkańców. Więc wynik miał imponujący.

  • 82. Data: 2010-04-14 12:08:25
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" napisał w wiadomości

    > Przecież one nie będą parami - większość kierowców po strzeleniu na
    > pierwszym zwolni i nie załapie się na drugi. A będą i tacy co w porę
    > zauważą pierwszy, a potem "uspokojeni" dodadzą gazu u załapią się
    > na drugi.

    Większość kierowców po strzeleniu na pierwszym pomyśli, że radar już minęli,
    następny będzie gdzieś daleko, więc można przyspieszyć :)
    I złapie się na drugi.

  • 83. Data: 2010-04-28 22:11:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ".B:artek." hp7nrj$3cu$...@n...onet.pl

    > Jadę sobie bez świateł, patrol, mandat. Jadę dalej nadal bez świateł, patrol, a ja
    mówię, że już dostałem i pokazuję kwit. Miśki
    > kłaniają mi się w pas i życzą szerokości. Trasa Gdynia-Zakopane. Wyobrażalne? Jest
    sens i logika?

    A w patrolu dwóch policjantów -- więc dwa mandaty, :) bo raczej obaj
    policjanci naraz nie zobaczyli Cię, lecz było jakieś przesunięcie ;)
    czasowe w dostrzeżeniu, więc zobaczyli Cię w różnych momentach. ;)
    Jeśli dodamy mruganie oczami... ;)

    Tak to jest, gdy ktoś stosuje prawo bezmyślnie.

    Aby nie było problemów, policjanci mają swoje poletko
    manewru -- mogą ukarać i mogę nie ukarać. :)

    Dostrzegasz ;) policjanta, więc zapinasz pas...
    Policjant może uznać, że maskujesz wykroczenie? ;)
    (i dodatkowo ukarać?)

    Więc może nie należy zapinać, ale należy po prostu poddać się kontroli?
    Może policjant wówczas uznać, że jesteś bezczelny?
    Albo, że celowo przedłużasz czas jazdy ,,bez pasów'', lekceważąc tym samym prawo?
    (i dodatkowo ukarać?)

    -=-

    Takie parodie bywały w państwie rad, gdzie używanie rozumu było zakazane.

    Kilka (70, 50, 40, 30, 20, 5) absurdalnych znaków ograniczających dozwoloną szybkość
    coraz mocniej, a na końcu tej ,,dróżki'' znak STOP pomimo braku skrzyżowania i obok
    niego policjant.

    -- Po co ten znak STOP?
    -- Abyś się zatrzymał.
    -- Ale po co?
    -- Aby ci wypisać mandat.
    -- Za co?
    -- Za przekroczenie dozwolonej szybkości.
    -- Ale ja nie przekroczyłem.
    -- Wydaje się tak Tobie. ;)

    (a policjant nawet nie ma radaru)

    Ostatecznie można ukarać za zatrzymanie się spóźnione.
    (chyba nigdy nie wiadomo, gdzie zatrzymać się, gdy taki
    znak nie stoi przed skrzyżowaniem, ale w szczerym polu)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'