  • Data: 2020-05-21 12:14:01
    Temat: Re: Kilka mandatów i sprawa w sądzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsABC3D2DD9CD44budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    >Taka sytuacja:
    >Przychodzi policja ze zarejestrowano kilka wykroczen w jednym
    >miejscu:
    >- wjazd pod zakaz
    >- parkowanie na chodniku
    >- jazda wzdłuz pasów
    >- coś jeszcze - nie wiem, bo sprawa przekazywana telefonicznie a
    >delikwent strasznie zdenerwowany

    A to bylo za jednym razem ?

    >Policja proponuje jakis gruby mandat (powyzej 1000zł) albo sprawe w
    >sadzie.

    Standardowe postepowanie - przyznajesz sie i przyjmujesz mandat, lub
    do sadu.

    >Czy jak sprawa pojdzie do sadu to jest szansa dostac mniejszy mandat
    >czy
    >sad tak jak policja policzy kazde wykroczenie osobno i nie ma zmiłuj?

    Mozna mnieszy, mozna wiekszy - to juz sad bedzie wyznaczal.

    >Mogłyby sie pojawic jakies okolicznosci łagodzące ale czy sad moze
    >wziac
    >je pod uwage?

    Sad zalatwi sprawe zaocznie - czyli wysle wyrok nakazowy.
    Mozesz zaprotestowac, i dopiero wtedy bedzie cokolwiek rozpatrywane i
    uwzglednianiane.

    Ale ... jest szansa, ze z uwagi na epidemie nie wyrobia sie z terminem
    rozprawy.
    Choc z drugiej strony - moze teraz mandatow malo, i maja wolne terminy
    :-)

    Gdzies tam jeszcze jest "samoukaranie" i tu by mozna 500 czy 300 zl
    zaproponowac ... tylko jak to zrobic, skoro nastepny krok to wyrok
    nakazowy :-)

    J.