  • Data: 2020-05-21 17:59:53
    Temat: Re: Kilka mandatów i sprawa w sądzie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik nadir n...@h...org ...

    > Napisz im lepiej, że musiałeś chyba prowadzić po pijanemu, bo na
    > trzeźwo tyle wykroczeń na raz nie jesteś w stanie dokonać.
    > Może łykną?

    Nie wiem jakie było to czwarte wykroczenie ale te trzy to sobie łatwo
    jestem w stanie wyobrazic.
    Wystarczy ze jest jakis wygrodzony wjazd na deptak, przy nim zakaz, do
    tego dochodzą pasy z ulicy poprzecznej i jak wjezdzasz to przejezdzasz po
    pasach i masz.

    Troche jak np. wjazd na polwiejska w Poznaniu.

    Słuzby w dobrej wierze sa w stanie ładnie to poprzypinac. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo