  • Data: 2005-01-15 10:51:21
    Temat: Re: Kiedy decyzja administracyjna jest nieważna?
    Od: "J.A." <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    15 Jan 2005 09:52:08 +0100, na pl.soc.prawo, Pawel Kozik napisał(a):

    > ano zmieniło, dawnie wnosiło sie sprawy do NSA Oddziałów Zamiejscowych, a te z
    > pierwszym stycznia 2004 przekształcone zostały w wojewódzkie sądy
    > administracyjne, dawniej w oparciu o ustawe z 95r. o nsa, a teraz na podstawie:
    > prawa o ustroju sądów administracyjnych - ustawa z dnia 25 lipca 2002 r.
    > /dz.u.nr 153, poz 1269/.

    Dzięki, bo to ważna informacja.

    > pismo z 2002gigo - chyba juz czas zdjac z sieci :)

    Ze względu na datę pewnie tak, ale z drugiej strony jest w tym piśmie tyle
    odnośników i przykładów odwołania się do literatury przedmiotu, że choćby z
    tego względu byłoby szkoda go usuwać.
    To nie jest tylko zwykły szablon, ale konkretne pismo w konkretnej sprawie
    z wymazanymi tylko danymi dotyczącymi stron. Wiele się można nauczyć
    chociaż na pewno trzeba uważać w niektórych miejscach.

    Jeszcze raz dzięki za pomoc.

    --
    J.A.