  • 21. Data: 2021-12-13 17:34:38
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > A jakie to ma znaczenie w sprawie zdjęć płodów w późnych poronień?

    Jak rozumiem
    + według niego jak jedno ma być wykroczeniem to drugie też musi
    + według ciebie to dwie *całkowicie* różne sprawy

    --
    A. Filip

  • 22. Data: 2021-12-13 17:45:43
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-13-grudnia-2021 o 17:18, Shrek pisze:
    > A jakie to ma znaczenie w sprawie zdjęć płodów w późnych poronień?

    jedno i drugie jest OBRZYDLIWE ;-)

    Ale... Skoro to tylko płód...
    Nigdy nie podrzynałeś gardła świniakowi?
    Nie usuwałeś sierści polewając wrzącą wodą?
    Nie rozbierałeś na ćwiartki?
    Nie rozcinałeś kręgosłupa siekierą?
    Nie wyjmowałeś wnętrzności?
    Nie płukałeś jelit na kiełbaśnice?

    Brzydzi Cię zwykłe mięso z PŁODU? ;-)

  • 23. Data: 2021-12-13 17:48:54
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Skoro płód to nie człowiek...
    Jesteś wegetarianinem?

  • 24. Data: 2021-12-13 18:07:28
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Po co płacić i utrzymywać policję, skoro obywatele wykonują pracę za
    >nich?

    >https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,27888969,
    kazdy-ma-prawo-zatrzymac-homofobiczna-furgonetke-sad
    -uniewinnia.html

    >"Blokada homofobicznej furgonetki w centrum Poznania była
    >obywatelskim zatrzymaniem, a nie wykroczeniem - uznał sąd. A to, że
    >aktywiści nie schodzili z jezdni, nie było ich winą, lecz policji."

    Znaczy sie co - policjanci powinni sami zatrzymac furgonetke i
    kierowce, podjawszy podejrzenia, ze to "mowa nienawisci" ?
    Tylko ktory art KK masz konkretnie na mysli?

    Ale ale ... patrze na furgonetke ze zdjecia - ktora wcale nie musi byc
    ta ze sprawy,
    i co ja tam widze:
    "lobby LGBT chce uczyc dzieci .... stop pedofilii".

    Pomówienie, czy naprawde chcą tego uczyc dzieci?

    Czy od razu "mowa nienawisci" ... czyli ktory artykuł konkretnie ?

    J.

  • 25. Data: 2021-12-13 19:19:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2021 o 17:34, A. Filip pisze:

    > Jak rozumiem
    > + według niego jak jedno ma być wykroczeniem to drugie też musi

    Akurat tak średnio.

    > + według ciebie to dwie *całkowicie* różne sprawy

    Według mnie nawet jeśli to drugie jest wykroczeniem to nic nie zmienia w
    kwestii pierwszego.

    --
    Shrek

  • 26. Data: 2021-12-13 20:05:54
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-12-13 o 17:48, _Master_ pisze:

    > Skoro płód to nie człowiek...

    Wedle prawa nie bardzo.

    > Jesteś wegetarianinem?

    Jesteś głupi?

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2021-12-13 20:06:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2021 o 17:45, _Master_ pisze:

    > jedno i drugie jest OBRZYDLIWE ;-)
    >
    > Ale... Skoro to tylko płód...

    Zabawne jest to, że właśnie stanowisko wieszających, że to nagie
    zmasakrowane zwłoki człowieka powoduje, że z punktu widzenia prawa
    popełniają wykroczenie. Nawet jeśli są w mylnym błędzie to popełniają
    usiłowania które karane jest takoż samo:P

    > Nigdy nie podrzynałeś gardła świniakowi?
    > Nie usuwałeś sierści polewając wrzącą wodą?
> [...]

    No jakoś się nie zdarzyło:P

    > Brzydzi Cię zwykłe mięso z PŁODU? ;-)

    Pal sześc mnie. Dzieciaki widzo... Trzeba być po prostu pojebanym żeby
    takie rzeczy robić.

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2021-12-13 20:10:17
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <r...@g...com> pisze:

    > Wedle prawa nie bardzo.
    > [...]

    Według ostatnich interpretacji TK (PiS) znacząco+ bardziej.

    --
    A. Filip

  • 29. Data: 2021-12-13 23:03:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.12.2021 o 18:07, J.F. pisze:

    azdy-ma-prawo-zatrzymac-homofobiczna-furgonetke-sad-
    uniewinnia.html

    > Znaczy sie co - policjanci powinni sami zatrzymac furgonetke i kierowce,

    Tak. Dokładnie to powinni zrobić. Za to biorą wynagrodzenie.

    > podjawszy podejrzenia, ze to "mowa nienawisci" ?

    Jakie znowu podejrzenia?
    Jak wlepiają komuś mandat za przejście przez jezdnię na czerwonym, to za
    podejrzenie przejścia na czerwonym, czy za przejście na czerwonym?

    W przypadku tej furgonetki nagle doznają zaćmienia i znajomość przepisów
    odblokowuje im się dopiero na przejściach dla pieszych? Tak to działa?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 30. Data: 2021-12-13 23:05:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2021 o 20:10, A. Filip pisze:

    > Według ostatnich interpretacji TK (PiS) znacząco+ bardziej.

    Więc tym bardziej eksponowanie po mieście nagich zwłok jest co najmniej
    wykroczeniem?

    --
    Shrek