  • 11. Data: 2021-12-12 12:03:26
    Temat: Re: Każdy ma prawo zatrzymać homofobiczną furgonetkę [Donosi "niekompletnie" GW]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Byłą dyskusja, dlaczego uważam GW za nie aż tak daleko od tvpis (no
    > przesadzam). M.in. bo manipuluje. Np. takie zagranie, gdzie nie podaje
    > się faktów, tylko ilustruje coś wymyślonym przykładem to dla mnie jest
    > manipulacja.

    Prawdę mówiąc coś sobie przypominam, ale szczegółów to nie. No i chyba
    wtedy pisałem, że oczywiste jest że gazeta ma pewnien profil i w
    przeciwieństwie do mediów publicznych ma prawo taki profil mieć. Ale
    muszę przyznać, że ostatnio to kłuje w oczy, - zresztą częśc internetowa
    (wiem że gazeta.pl to wyborcza) szoruje o dno niezależnie od tego że
    jest w oczywisty sposób stronnicza.

    > Poza tym to taka maniera, jesteście za głupi aby zrozumieć fakty to damy
    > wam łatwiejszy przykład abyście sobie mogli wyrobić zdanie.
    > Brak klasy w najlepszym wypadku.

    No ale i tak chyba trzymają nawyższy poziom wśród portali. Choć ja już
    raczej wp - oni przynajmniej nie silą się na jakąś "misję".

    > Nie zaryzykują bo wiadomo, że mogliby się narazić.

    No właśnie - morał taki, że zamiast iść do kulsonów po prawo należy je
    egzekwować we własnym zakresie. Po trzecim samozapłonie problem nie
    wrócił. Jak to pisała władza nie popieram ale rozumiem. Choć w sumie...
    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-12-12 12:58:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

> [...]
    > Brak klasy w najlepszym wypadku.

    > Nie zaryzykują bo wiadomo, że mogliby się narazić.

    Ależ wzorowy GW dziennikarz z zapałem zagra w grę losową "a na jakiego
    sędziego trafię" i tylko dlatego zaleca czytelnikom swojej gazetki! ;-)
    Po za tym w artykule blokujących nie nazywa się (przypadkowymi)
    "obywatelami" ale "aktywistami". To jak dla mnie jest bardzo znaczące w
    *praktyce* egzekwowania prawa. "W teorii nie ma różnicy między teorią a
    praktyką, w praktyce jest". Aktywista działający jak *kompletny* dureń
    bardzo szybko może stać się "skazanym odsiadującym". Naturalna selekcja
    powinna zostawiać "co bardziej cwanych" aktywistów.

    Teoria Darwina rządzi także w praktyce prawa (karnego) :-)

    --
    A. Filip

  • 13. Data: 2021-12-12 13:15:19
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 12.12.2021 o 12:03, Shrek pisze:

    > muszę przyznać, że ostatnio to kłuje w oczy, - zresztą częśc internetowa
    > (wiem że gazeta.pl to wyborcza)

    Już od jakiegoś czasu nie.
    https://www.press.pl/tresc/67463,--

    " Od 4 października treści tworzone w redakcji "Gazety Wyborczej" będą
    dostępne wyłącznie na Wyborcza.pl. Oznacza to m.in. zerwanie współpracy
    z portalem Gazeta.pl (także należącym do Agory), gdzie dotąd były
    publikowane artykuły "GW".

    W liście do czytelników Jarosław Kurski, pierwszy zastępca redaktora
    naczelnego "Gazety Wyborczej" i Jerzy B. Wójcik, wydawca "Gazety
    Wyborczej", informują, że od przyszłego tygodnia wycofają treści
    "Wyborczej" z bezpłatnego portalu Gazeta.pl. Swoją decyzję tłumaczą
    odmiennym modelem biznesowym - Gazeta.pl ma model reklamowo-zasięgowy, a
    "Wyborcza" subskrypcyjny. Podkreślili jednocześnie, że portal Gazeta.pl
    "nie jest przez nas redagowany".

    "Gazeta Wyborcza" ograniczy także udzielanie zewnętrznych licencji na
    swoje teksty."

    > szoruje o dno niezależnie od tego że
    > jest w oczywisty sposób stronnicza.

    A przy okazji...

    https://kultura.gazeta.pl/kultura/7,114526,27903499,
    gdansk-profesor-jazzu-zwolniony-po-obronie-pracy-stu
    dentki.html

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2021-12-12 14:00:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.12.2021 o 13:15, Kviat pisze:

    > Już od jakiegoś czasu nie.
    > https://www.press.pl/tresc/67463,--

    O kurcze - mało być "wiem że gazeta.pl to _nie_ wyborcza.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-12-13 13:01:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-12-grudnia-2021 o 02:26, Marcin Debowski pisze:
    > i nawoływanie do nienawiści

    Dlaczego zaraz "DO NIENAWIŚCI"

    "Dorżnąć watahę" czy "Będziesz wisiał" nie są mową nienawiści i nikt za
    to nie został skazany.

    Dlaczego przestrzeganie przed oddawaniem dzieci parom gejowskim jest
    mową nienawiści?

  • 16. Data: 2021-12-13 13:05:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2021 13:01:19 +0100, _Master_ napisał(a):

    > "Dorżnąć watahę" czy "Będziesz wisiał" nie są mową nienawiści i nikt za
    > to nie został skazany.

    LOL
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 17. Data: 2021-12-13 13:05:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-12-grudnia-2021 o 09:28, Shrek pisze:
    > zdjęcami zwłok płodów z późnych poronień, że niby aborcja. Mimo że w
    > oczywisty sposób jest to co najmniej wykroczeniem

    A publiczne obnażanie się, symulowanie stosunków... nie jest
    przynajmniej wykroczeniem?

  • 18. Data: 2021-12-13 13:13:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > LOL

    Z siebie się śmiejesz?
    Na grupie prawo wystękanie co ma stanowić prawną różnicę nie jest
    banalne szczególnie jak strona będzie "udawać Giertycha".
    No chyba że się powołujesz na wysoki sąd Gazety Wyborczej ;-)

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2021-12-13 16:02:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.12.2021 o 13:01, _Master_ pisze:

    > Dlaczego przestrzeganie przed oddawaniem dzieci parom gejowskim jest
    > mową nienawiści?

    Ale przestrzeganie przed czym?
    Bo może mową nienawiści jest rozpowszechnianie kłamstw o gejach?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 20. Data: 2021-12-13 17:18:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.12.2021 o 13:05, _Master_ pisze:

    > A publiczne obnażanie się, symulowanie stosunków... nie jest
    > przynajmniej wykroczeniem?

    A jakie to ma znaczenie w sprawie zdjęć płodów w późnych poronień?

    --
    Shrek