  • 21. Data: 2004-02-07 09:50:11
    Temat: Re: Kasowanie biletów
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > A zamiast ględzić i ad personam nastawać starczyło wskazać _jeden_
    > błąd w przedstawionej argumentacji, błędne założenie czyniące
    > bzdurnym cały dalszy wywód.

    To nie tak łatwo jak myślisz. Najpierw trzeba pomysleć. Nie oczekuj zbyt
    wiele od prawników.

    andrzej

  • 22. Data: 2004-02-07 10:01:05
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Janusz Polanowski" <p...@z...sk> napisał w wiadomości

    > Przypominam, że poniżanie ludzi, także przez tych, którym
    wydaje
    > się, że są anonimowi, jest karalne!!!

    Pisząc głupoty sam się poniżasz. Nie miej do innych pretensji.
    Straszenie sądem jest również karalne.

    Pozdr
    Leszek

  • 23. Data: 2004-02-07 10:36:31
    Od: "Janusz Polanowski" <p...@z...sk>

    Leszek wrote:
> [...]
    > wiadomości news:c01cff$91p$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pisząc głupoty sam się poniżasz. Nie miej do innych pretensji.

    Ja jednak nikogo nie wyzywałem.
    I teraz naprawdę aserio zastanawiam się nad zgłoszeniem incydentów do
    odpowiednich organów, a te już mogą postarać się o odpowiednie logi
    systemowe.
    Dodaję także, że nie wszystko, czego nie jest się w stanie ogarnąć
    własnym umysłem, jest głupotą.
    Z poważaniem,
    Janusz Polanowski

  • 24. Data: 2004-02-07 10:50:46
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Janusz Polanowski wrote:
    > I teraz naprawdę aserio zastanawiam się nad zgłoszeniem incydentów do
    > odpowiednich organów, a te już mogą postarać się o odpowiednie logi
    > systemowe.

    A może przestałbyś zawracać głowe odpowiednim organom, tylko jak już z
    Ciebie taki specjalista, zastosował właściwą drogę, czyli postępowanie
    cywilne?

    KG

  • 25. Data: 2004-02-07 10:53:00
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    Janusz Polanowski wrote:

    > Ja jednak nikogo nie wyzywałem.
    > I teraz naprawdę aserio zastanawiam się nad zgłoszeniem incydentów do
    > odpowiednich organów, a te już mogą postarać się o odpowiednie logi
    > systemowe.

    Chcesz pozwac goscia do sadu ? ze wypowiedzial swoja prywatna opinie,
    postukujac sie lekko w czolo ? Znaczy kazdemu, kto popatrzy na Ciebie np. z
    politowaniem wytaczasz proces sadowy ? A duzo juz na tym zarobiles, jesli
    mozna wiedziec ? ;P Bo to taka hamerykanizacja z lekka - a oni tam naprawde
    poprzewracane pod czapkami maja...
    Mnie tez pozwiesz do sadu, bo nie popieram Twojej linii dzialania ? Jak
    chcesz, to podam Ci imie, nazwisko, adres.. nie bedziesz musial meczyc
    mojego biednego operatora (ktory i tak nie potrafil zrobic porzadnej sieci
    - wiec pytanie o logi moze doprowadzic go do stanu conajmniej
    przedzawalowego ;) ). Nie wiem juz, czy smiac sie czy plakac jak wyczytuje,
    za jakie to rzeczy ludzie sa w stanie pozywac sie do sadu. Musi z nudow, bo
    przeciez nie ma z jakichs konkretnych apanazy, uzasadniajacych czas i
    wysilek wen wlozony... ? :>

    --
    Pozdrawia m.

  • 26. Data: 2004-02-07 10:56:50
    Od: "Janusz Polanowski" <p...@z...sk>

    kam wrote:

    > A może przestałbyś zawracać głowe odpowiednim organom, tylko jak już z
    > Ciebie taki specjalista, zastosował właściwą drogę, czyli postępowanie
    > cywilne?
    >
    > KG

    Zrobię, co uznam za stosowne i odpowiednie, oczywiście w
    zgodzie z prawem, bez tłumaczenia się i proszenia o zgodę na żadnych listach
    i innych forach dyskusyjnych.
    To doprawdy żałosne, że na forum prawniczym jest tyle chamstwa, durnoty
    i miernoty intelektualnej.
    Z poważaniem,
    Janusz Polanowski

  • 27. Data: 2004-02-07 11:44:37
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > I teraz naprawdę aserio zastanawiam się nad zgłoszeniem incydentów do
    > odpowiednich organów, a te już mogą postarać się o odpowiednie logi
    > systemowe.

    Cosik mi znajomo śmierdzisz.
    I ten zbieg okoliczności-jeden popapraniec długo się na grupie nie pokazuje.

    Leszek

  • 28. Data: 2004-02-07 11:46:03
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > To doprawdy żałosne, że na forum prawniczym jest tyle chamstwa,
    durnoty
    > i miernoty intelektualnej.

    Tylko tyle ile wnosisz. Przestań tu zaglądać a poziom znacząco wzrośnie.

    Leszek

  • 29. Data: 2004-02-07 11:59:09
    Od: "bulba" <w...@W...art.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@b...fm> napisał w wiadomości

    > Cosik mi znajomo śmierdzisz.
    > I ten zbieg okoliczności-jeden popapraniec długo się na grupie nie
    pokazuje.

    Stary, nie karmijmy trola. Nie meczmy go juz. To beznadziejny przypadek... I
    tak juz sobie przysralismy. Bedzie nas po kolei pozywal. Facet do konca
    zycia bedzie mial zajecie. Mysle, ze pierwsze wnioski dowodowe sad rozpatrzy
    za jakies 3 lata.

    p.

  • 30. Data: 2004-02-07 13:25:02
    Od: "Janusz Polanowski" <p...@z...sk>

    Leszek wrote:
> [...]
    >

    > Cosik mi znajomo śmierdzisz.
    > I ten zbieg okoliczności-jeden popapraniec długo się na grupie nie

    Jestem nowy. Nikogo nie udaję ani nie zstępuję. Nie kryję
    się też za psudonimami.
    A Pańskie słowo "popapraniec" wydaje mi się bardzo odpowiednie w
    stosunku do autorów chamskich i ... wypowiedzi na forum. Tak dalej, a nikt
    poza takimi osobnikami tu nie zostanie. I będziecie sobie mogli wtedy
    zmienic nazwę forum na zawierające wskazane przez Pana słowo.
    Z należnym szacunkiem,
    Janusz Polanowski