    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 7 Feb 2004 11:53:00 +0100
    Sender: News User <n...@j...net>
    From: misman <m...@r...NIESPAM.pl>
    Subject: Re: Kasowanie biletów

    Janusz Polanowski wrote:

    > Ja jednak nikogo nie wyzywałem.
    > I teraz naprawdę aserio zastanawiam się nad zgłoszeniem incydentów do
    > odpowiednich organów, a te już mogą postarać się o odpowiednie logi
    > systemowe.

    Chcesz pozwac goscia do sadu ? ze wypowiedzial swoja prywatna opinie,
    postukujac sie lekko w czolo ? Znaczy kazdemu, kto popatrzy na Ciebie np. z
    politowaniem wytaczasz proces sadowy ? A duzo juz na tym zarobiles, jesli
    mozna wiedziec ? ;P Bo to taka hamerykanizacja z lekka - a oni tam naprawde
    poprzewracane pod czapkami maja...
    Mnie tez pozwiesz do sadu, bo nie popieram Twojej linii dzialania ? Jak
    chcesz, to podam Ci imie, nazwisko, adres.. nie bedziesz musial meczyc
    mojego biednego operatora (ktory i tak nie potrafil zrobic porzadnej sieci
    - wiec pytanie o logi moze doprowadzic go do stanu conajmniej
    przedzawalowego ;) ). Nie wiem juz, czy smiac sie czy plakac jak wyczytuje,
    za jakie to rzeczy ludzie sa w stanie pozywac sie do sadu. Musi z nudow, bo
    przeciez nie ma z jakichs konkretnych apanazy, uzasadniajacych czas i
    wysilek wen wlozony... ? :>

    --
    Pozdrawia m.