eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKaralność za "Polskie Obozy": Jak wyglądałoby przedawnienie? › Re: Karalność za "Polskie Obozy": Jak wyglądałoby przedawnienie?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Karalność za "Polskie Obozy": Jak wyglądałoby przedawnienie?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 3 Feb 2018 22:50:00 +0100

    Dnia Sat, 03 Feb 2018 22:01:45 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Zasadniczo w podanym konkretnym przypadku ENA "może być nieskuteczny" ;-)

    No wlasnie.

    > Zatrzymanie w Polsce oczywiście wchodzi w grę. Polska nie zajmie
    > wojskiem Nikaragui by Noriegę postawić przed polskim sądem. Polska nie
    > wyśle komandosów do Argentyny by porwać Eichmanna celem skazania na śmierć.

    cos mi chodzi po glowie ... a celnikow wyslac nie moze ?

    > Ale jak jakiś obywatel RP napisze "to" w jakiejś "Gazecie Wyborczej" to
    > sprawa będzie całkiem inna, nieprawdaż?

    Ale czy sie taki znajdzie ?
    A nawet jak sie znajdzie, to czy ktos inny na to bez ustawy zwroci
    uwage ?
    Pod tym wzgledem jestesmy chyba dobrze wyedukowani ?

    > Dodatkowy przypadek to ludzie "także z polskim obywatelstwem" którym
    > można cofnąć (albo nie odnowić) paszportu Schengen. W Izraelu
    > "w kolejkach stali" po polskie obywatelstwo czy po paszport Schengen?
    > Pozbawić obywatelstwa się nie da, cofnąć paszport albo go nie odnowić
    > da się jak najbardziej. Bez cennego paszportu Schengen zainteresowany
    > pewnie sam się często obywatelstwa zrzeknie :-)

    Pojedzie do Francji i poprosi o azyl, bo w Polsce przesladowany za
    poglady. I nawet nie beda mogli wydalic w razie odmowy, bo nawet z
    niewaznym paszportem ciagle obywatel kraju unii :-)

    J.