  • Data: 2007-05-31 08:52:22
    Temat: Re: Kamery w pracy legalne, czy nie?
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31 May 2007 10:16:29 +0200, w...@p...onet.pl napisał(a):

    > a no wlasnie
    > Art. 11(1). Pracodawca jest obowiązany szanować godność i inne dobra osobiste
    > pracownika.

    Zgadza się.

    > Przy czym jesli nie poinformujesz pracownikow o monitoringu, IMO narazisz sie na
    > powazny zarzut lamania m.in. art. 47 konstytucji i szczerze watpie, ze wybronisz
    > sie taka marna podstawa prawna jak art. 11(1)kp, a w szczegolnosci, ze
    > zainstalowany monitoring "nie narusza godnosci i innych dobr osobistych
    pracownika".

    Może być to np. forma przyjęcia do wiadomości w regulaminie pracy?

    > co oczywiscie jest nieprawda. Nie pisalem, ze monitoring jest zakazany. Czytaj
    > ze zrozumieniem i nie wprowadzaj ludzi w blad.

    Uparcie starasz się wmówić mi coś na co nie ma podstawy a jest oparte tylko
    na przyjętym zwyczajowo działaniu. Powtarzam i zgadzam się z Twoją tezą jak
    wyżej: zwyczajowo należy umieścić informację o monitoringu w miejscu
    widocznym i to wszystko.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex: