  • Data: 2007-05-31 10:25:31
    Temat: Re: Kamery w pracy legalne, czy nie?
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31 May 2007 12:12:11 +0200, w...@p...onet.pl napisał(a):

    > Po drugie - bylbys w stanie "wykazac realizacje usprawiedliwionego celu"?
    > Powodzenia.

    Byłbym - kamery mam w miejscu produkcji, maszyny do produkcji są bardzo
    drogie boję się o ich zniszczenie przez pracownika, dodatkowo dozoruje całą
    firmę dookoła dbając o bezpieczeństwo (masa towaru na placu, na
    magazynach). Dodatkowo widzę jak pracuje służba nocengo dozoru.
    W regulaminie pracy mam punkt o istnieniu takiej metody nadzoru.
    Pracownicy zapoznali się z jego treścią i zaakceptowali parafując przyjęcie
    regulaminu.

    Nadal mam od nich wymagać pisemnej zgody?
    Zdania nie zmieniam - w tej kwestii nie masz racji.

    > Po 3 - w swietle wyroku Europejskiego Trybunału Praw Człowieka z kwietnia br.
    > odnosnie braku wymogu zgody na monitorowanie maili, rozmow telefonicznych etc -
    > niestety ale Pani Doktor, a raczej i ona i jej teza, sie myla.

    Masz jakieś doświadczenia w tej dziedzinie? Podziel się z grupą Twoimi
    własnymi opracowaniami.

    Jak pisałeś: ile głosów w dyskusji, tyle różnorakich interpretacji.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!