  • Data: 2018-03-12 08:22:54
    Temat: Re: [KP] urlop a nadgodziny?
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:65926e15-6da4-4a92-8e0f-62d5d301f233@googlegrou
    ps.com...
    > Czy jeśli wrócę w Środę do pracy po urlopie, to będę musiał przyjść w
    > Sobotę do
    > pracy? Czy pracodawca musi dać mi dzień wolny za sobotę?

    > Moim zdaniem musi, ponieważ będąc na płatnym urlopie mam odhaczone dni
    > pracujące. > Mylę się?

    Poczytaj dokładnie KP, zwłaszcza w dziale urlopy i tygodniowy czas pracy.
    Urlop kończący się w środę zawiera 3 dni robocze w tym tygodniu, rozliczane
    zgodnie z regulaminem tygodniowego dnia pracy w danej firmie. Regulamin ten
    musi być zgodny z KP. Jednak gdy nie ma takiego regulaminu to KP jest
    stosowany bezpośrednio.