  • 1. Data: 2002-06-27 13:24:35
    Temat: KANARY
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Jeżeli nie mam biletu i nie chcę się wylegitymować to kanar ma prawo uniem
    ożliwić mi opuszczenie pojazdu. Czy może użyć siły fizycznej ?
    Moim zdaniem nie można tego tak interpretować..
    Druga sprawa, jeżeli kanar ze mną wysiądzie na przystanku to mogę iść sobie
    a on nie ma mnie prawa zatrzymać może jedynie wezwać policję, ale do czasu
    ich przyjścia, mnie już dawno nie będzie. Co o tym sądzicie ?:)

  • 2. Data: 2002-06-27 13:30:10
    Temat: Re: KANARY
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Co racja to racja...
    To samo jest zresztą jeżeli by się wjechało na skrzyżowanie na żółtym
    świetle a policjanci by złapali to jak stwierdzą że wjechało się na
    czerwonym, to sprawa jest praktycznie nie do udowodnienia :)

  • 3. Data: 2002-06-27 13:30:51
    Od: "AndY" <a...@w...pl>

> [...]
    > a on nie ma mnie prawa zatrzymać może jedynie wezwać policję, ale do czasu
    > ich przyjścia, mnie już dawno nie będzie. Co o tym sądzicie ?:)

    Masz racje kanar nie ma prawa cie nawet dotknac tylko ze jesli jestes sam i
    przyjedzie policja i im sie pozalisz ze cie szamotalu za fraki i nie puscili
    to oni (dwoch) powiedza ze to nie prawda i nic im nie zrobisz ... nawet ze
    swiadkiem masz marne szanse na wygrana ...

    AndY

  • 4. Data: 2002-06-27 13:32:50
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ich przyjścia, mnie już dawno nie będzie. Co o tym sądzicie ?:)

    Było o tym z miesiąc temu. Poczytaj archiwum.

    BTW. Nie karmić trola.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-06-28 10:17:48
    Od: "AJA" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    > Było o tym z miesiąc temu. Poczytaj archiwum.
    >
    > BTW. Nie karmić trola.

    Wiecie co czytalem te posty stare ... i jedno jest denerwujace .. zadnych
    porzadnie podpartych stweirdzen, same domniemania. Dziekuje za takie cos.
    Moze cos dokladniej odpisze kto tu .. jakas sprawe opisze wygrana .. a nie
    domysly ze a moze by tak a nie tak a on chyba tego nie moze ..

    AJA