  • 1. Data: 2002-06-27 11:26:30
    Temat: porzadek obrad zwyczajnego zgromadzenia wsp. w sp. z o.o.
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

    Drodzy grupowicze,
    mam jutro zwyczajne zgromadzenie wspolnikow o ktorym otrzymalem
    zawiadomienie z nastepujacym porzadkiem obrad:
    1.otwarcie
    2. wybor prz.
    3.podjecie uchwaly stw prawidlowosc zwol.
    4. rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania zarzadu za 2001
    5. podjecie uchwaly w sprawie udzielenia zarzad. zbsolutoruim
    6. rozpatrzenie i podjecie uchwaly w sprawie zatwierdzenia bilansu oraz
    rachunkow wynikow za rok 2001
    7. podjecie uchwaly w sprawie pokrycia str. bil. za 2001
    8.wojne wnioski
    moim zdaniem pkt 5 powinien sie znalezc za pkt 6 - bo jak dawac
    absolutorium jezeli nie zatwierdza sie bilansu przedstawionego przes zarzad?
    Podobno nie ma mozliwosci zmienienia porzadku obrad!
    Czy chca cos "przemycic"? Chcialbym rowniez "rozliczyc" zarzad z pewnych
    decyzji - jak mam to zrobic - wolne wnioski sa juz po absolutorium, czy na
    poczatku zgrowadzenia mam wnioskowac o zmiane porzadku obrad ?

    B. wazne, prosze pomozcie ...

    Wojtek

  • 2. Data: 2002-06-27 15:36:40
    Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > decyzji - jak mam to zrobic - wolne wnioski sa juz po absolutorium, czy na
    > poczatku zgrowadzenia mam wnioskowac o zmiane porzadku obrad ?

    Bardzo prosze o pomoc

    Wojtek