  • 1. Data: 2002-06-27 13:56:44
    Temat: Przepisanie mieszkania - prosba o pomoc!
    Od: "Adaś N." <a...@f...onet.pl>

    Witam
    Mam do szanownych grupowiczow nastepujace pytanie.
    Moja ciotka - wdowa bezdzietna (chrzestna matka oraz siostra mojej babki)
    chce mi przepisac mieszkanie - wlasnosciowe spoldzielcze. Ja jestem w tym
    mieszkaniu zameldowany na stale od 9 lat, przez 7 lat w nim mieszkalem,
    teraz bywam w weekendy.
    Jak to zalatwic aby bylo najkorzystniej tzn. najmniej oddac fiskusowi.
    Co musze zalatwiac w spoldzielni a co u notariusza?
    Z gory dziekuje i pozdrawiam.

    Adaś N.
    (((.)))
    a...@f...onet.pl