  • 1. Data: 2015-12-10 17:21:26
    Temat: Jednoosobowa sp z oo ?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy jednoosobowa sp. z o.o. może być jedynym wspólnikiem (udziałowcem) innej [wówczas
    też jednoosobowej] sp. z o.o. ?

  • 2. Data: 2015-12-10 20:59:29
    Temat: Re: Jednoosobowa sp z oo ?
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 10 gru 2015 o 17:21, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy jednoosobowa sp. z o.o. może być jedynym wspólnikiem
    > (udziałowcem) innej [wówczas też jednoosobowej] sp. z o.o. ?

    Nie, nie może.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2015-12-10 21:13:33
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-10 o 17:21, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy jednoosobowa sp. z o.o. może być jedynym wspólnikiem (udziałowcem) innej
    [wówczas też jednoosobowej] sp. z o.o. ?

    Ty w ogóle wiesz co to jest (uwaga trudne słowo!!!) logika?

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2015-12-11 15:26:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ".B:artek." napisał w wiadomości grup

    >Nie, nie może.

    Nabijasz sie, czy rzeczywiscie jest jakis zakaz ?

    J.

  • 5. Data: 2015-12-11 15:45:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-11 o 15:26, J.F. pisze:
    > Użytkownik ".B:artek." napisał w wiadomości grup

    > Nabijasz sie, czy rzeczywiscie jest jakis zakaz ?

    Jest zakaz (przed kolejnym głupim pytaniem zalecam lekturę przepisów
    regulujących działanie sp. z o.o.).

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-12-11 15:53:47
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 10.12.2015 o 21:13, Sonn pisze:

    > Ty w ogóle wiesz co to jest (uwaga trudne słowo!!!) logika?

    A gdzie jej brak w pytaniu tego który nie umie cytować?

    p. m.

  • 7. Data: 2015-12-11 17:10:35
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-11 o 15:53, m pisze:

    > A gdzie jej brak w pytaniu tego który nie umie cytować?

    Że co proszę?
    Też masz problemy z logiką? Hint: jednoosobowa

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2015-12-11 17:32:17
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 11.12.2015 o 17:10, Sonn pisze:

    > Że co proszę?

    Że się zapytam, gdzie jest wspomniany brak logiki w pytaniu "ąćęłńóśźż"?

    > Też masz problemy z logiką? Hint: jednoosobowa

    Jeżeli pijesz do tego że spółka oznacza coś co jest robione społem, a
    więc musi być co najmniej 2 osoby żeby to zaszło, to przyjmij do
    wiadomości że mimo wszystko jednoosobowe spółki istnieją, nawet jeżeli
    językowo jest to oksymoron.

    A jeżeli chodzi Ci o coś innego - podkręć jasność wypowiedzi.

    p. m.

  • 9. Data: 2015-12-11 17:38:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
    .astraweb.com...

    > A gdzie jej brak w pytaniu tego który nie umie cytować?
    >
    >Że co proszę?
    >Też masz problemy z logiką? Hint: jednoosobowa

    Ale o co chodzi ?
    Osoba X zaklada spolke A, spolka A zaklada spolke B.

    Spolka B zaklada spolke C, i tak dlugo jeszcze by mogly bez naruszenia
    logiki, a wszystkie jednoosobowe.

    J.

  • 10. Data: 2015-12-11 18:06:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Doszedłem do tego, że jednoosobowa spółka z o.o. nie może założyć innej jednoosobowej
    spółki z o.o. jako jej jedyny wspólnik (udziałowiec), natomiast ponoć może dojść do
    takiego stanu faktycznego "po przejściach".
    Czyli ponoć zakaz obowiązuje przy samym zakłądaniu spółki.
    Ale może ktoś dałby radę temat rozwinąć?

    -----