  • 1. Data: 2015-12-11 07:10:45
    Temat: Prośba o wniesienie kasacji nadzwyczajnej
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <l...@p...fm>

    Prawo Stalina - Polska 2015
    Ja chcę zacząć w końcu normalnie pracować i żyć jak człowiek. Mam rodzinę na
    utrzymaniu. To nie ja jestem dziewięć lat daltonistą. Dokończcie tego zwyrodnialstwa
    co zaczęliście albo uczłowieczcie się.

    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2015/12/11/
    prosba-o-wniesienie-kasacji-nadzwyczajnej/
    http://socjolog61.neon24.pl/post/127972,prosba-o-wni
    esienie-kasacji-nadzwyczajnej
    http://030267.salon24.pl/685192,prosba-o-wniesienie-
    kasacji-nadzwyczajnej
    http://3obieg.pl/prosba-o-wniesienie-kasacji-nadzwyc
    zajnej
    Grzegorz Niedźwiecki
    ul. Działkowicza 19
    58-506 Jelenia Góra

  • 2. Data: 2015-12-11 18:40:38
    Temat: Re: Prośba o wniesienie kasacji nadzwyczajnej
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-11 o 07:10, Grzegorz Niedźwiecki pisze:
> [...]
    utrzymaniu. To nie ja jestem dziewięć lat daltonistą. Dokończcie tego zwyrodnialstwa

    To spłać zasądzone kary, przestań trollować i zacznij żyć jak
    człowiek. Pod warunkiem że będziesz potrafił.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-12-11 20:02:49
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-11 o 18:40, RadoslawF pisze:

    > To spłać zasądzone kary, przestań trollować i zacznij żyć jak
    > człowiek. Pod warunkiem że będziesz potrafił.

    Wystarczy że zacznie się leczyć.

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2015-12-12 13:18:06
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Każdy zbrodniarz będzie uprawiał goebbelsowską propagandę, że "skazany" jest
    winny i że ma wykonać jakiś obowiązek. Odwracają źli ludzie kota ogonem.
    Najwięksi zbrodniarze są sędziami. I katami. Żadne leczenie ich nie
    uczłowieczy. Inni pseudo demokratorzy, przegrani, bronią legalnej mafii na
    fałszywych szyldach "Komitet Obrony Demokracji". A gdzie była demokracja jak
    rządzilil.ście? Gdzie była lustracja sędziów stalinowskich i gdzie jest
    realny nadzór, wymuszenia stosowania zbioru zasad etyki zawodowej sędziów i
    prokuratorów? Macie jak kolaboranci odpowiednie zadanie w kreowaniu zła.
    Czyńcie swoją powinnoć, ale każdy stanie kiedyś przed prawdziwym sędzią...

    b.com...

  • 5. Data: 2015-12-12 14:45:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-12 o 13:18, Grzegorz Niedzwiecki pisze:

> [...]
    > Czyńcie swoją powinnoć, ale każdy stanie kiedyś przed prawdziwym sędzią...

    Ale ty jesteś winny i to ty masz najbliżej do zbrodniarza.
    A winny jesteś:
    1. niepoprawnego cytowania
    2. trollowania
    3. czynów za które zostałeś skazany
    4. i totalnej głupocie jaka była ucieczka za granicę w czasie
    toczącego się dochodzenia przeciwko tobie a by może już sprawy
    sądowej.

    > Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    b.com...

    Nie zacznie, będzie dalej trollował, tak jest mu łatwiej.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2015-12-12 22:39:59
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Przyjacielu,

    Ja nie jestem winny zarzucanego mi czynu. To nie jest kwestia
    nieudowodnienia mi winy (co musi nastąpić żeby skazać) tylko faktu, że czyn
    rzekomego wpisu na blogu nie miał miejsca.

    Zostałem skazany bez przyczyny, jak generał Fieldorf.

    Nie uciekałem za granicę, tylko pojechałem na legalny kontrakt po
    zakończonym procesie karnym. Nie wiedziałem, że oskarżyciel prywatny oszuka
    (chyba żer był w komitywie) sąd i mnie, zarzekając się, że nie będzie rościł
    żadnego zadośćuczynienia. Poszedł do sądu okręgowego i wykręcił zaocznie,
    przy drzwiach zamkniętych, kapturowy wyrok, o którym dowiedziałem się po
    dwóch latach.

    Nasze (o ile są nasze) sądy odmówiły mi prawa do obrony na każdym etapie
    postępowania proceduralnie. Zignorowały wznowienia na podstawie propter nowa
    uznając wyższość domniemań od faktów i ekspertyzy biegłego sądowego w
    zakresie informatyki.

    Hitler też miał prawo i działania państwa w państwie są zbieżne z jego
    działaniami. Ja się nie boję tego Pawiaka, ale jakoś tym katom się nie
    spieszy. Wiedzą, że mam coś jeszcze i że mogą więcej zapłacić za
    bezpodstawny areszt.

    Wiesz, że dzwoni ale nie bardzo w którym kościele.

  • 7. Data: 2015-12-13 10:26:12
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <l...@p...fm>

    http://gloria.tv/media/4krgku8cVnn

  • 8. Data: 2015-12-13 12:51:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-12 o 22:39, Grzegorz Niedzwiecki pisze:
> [...]
    > bezpodstawny areszt.
    >
    > Wiesz, że dzwoni ale nie bardzo w którym kościele.

    1. Jesteś winny bo nie walczyłeś w sądzie.
    2. Jesteś winny bo człowiek bez winy nie ucieka za granice.
    3. Jesteś winny niepoprawnego cytowania, jak widać piszesz nad
    cytowanym tekstem zamiast pod.
    4. Trollujesz pisząc brednie i wstawiając bezsensowne linki.

    A jeśli uważasz ze mam złe informacje to napisz jasno i poprawnie
    z zachowaniem obowiązujących reguł w którym punkcie nie mam racji
    i dlaczego.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2015-12-13 17:31:32
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm>

    Walczyłem w sądzie, jeśli można ten cyrk nazwać sądem i w zasadzie ja nie
    musiałem walczyć. To asesor walczył rok czasu z urzędu szukając wqiny mojwej
    na korzyść oskarżyciela prywatnego. Nie znalazł a sklazał, popełniając
    przestępstwo poiświadczenia nieprtawdy z art., 271 par. 1 kk

    Nie byłem, nie jestem i nie będę winny, winy mi n ikt nie udowodnił i nie
    udowodni, bo czynu zarzucanego nie było. Nie uciekałem za graniocę,
    wyjechałem dzień po ogłoszeniu wyroku (teoretyucznie banalnego) karnego i po
    zapewnieniech radców prawnych nie było potrzeby brać adwokata do apelacji,
    bo sąd cywilny to był nadliczbowy. niedspodziewany
    Niezależnie od sfingowanego procesu cywilnego w SO, nie odniesli się do
    ustaleń wyroku karnego, tylko nadbudowali i nie dali podstawy prawnej ani
    uzasadnienia. Nie dali możliwości przywróciuć terminu do apelacji,
    Kwestia błędów pisarskich (i nie tylko) to wada sędziów, ja nie muszę
    trzymać się stylistyki, ortografii choć mam wyższe wykształcenie.

    Słowqo trolujesz to głupi,. wywrotowy argument. Piszę na liście dyskusyjnej
    "prawo" - o prawie, bo prawa nie ma. Jest nadużywanie prawa i niedopełnianie
    obowiązków. To tak w skrócie. Wykoprzystywanie siły i samowoli (oni opisują
    to swobodą i niezawisłością)
    Marie Gurowskie Sand i Fajgi Mindla

    1.. Jarosław Staszkiewicz - Sędzia Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze
    2.. Andrzej Muszka - Sędzia Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze
    3.. Paweł Siwek - Sędzia Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze
    4.. Sylwia Bańka-Mrozewska - Sędzia Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze
    5.. Grzegorz Stupnicki - Sędzia Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze
    6.. Marek Gajdecki - Sędzia Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze
    7.. Tomasz Sproch - Wiceprezes Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze
    8.. Konrad Kosowski - Wiceprezes Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze
    9.. Ryszard Sułtanowski - Prezes Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze
    10.. Andrzej Żuk - Prezes Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze
    11.. Dorota Witek - Sędzia Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    12.. Junona Gajewska - Sędzia Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    13.. Klara Łukaszewska - Sędzia Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    14.. Andrzej Tekieli - Sędzia Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    15.. Barbara Żukowska - Sędzia Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    16.. Tomasz Skowron - Sędzia Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    17.. Ewa Szymańska-Habzda - Sędzia Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    18.. Beata Kostaś - Sędzia Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    19.. Beata Glazar - Sędzia Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    20.. Maria Lechowska - Sędzia Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    21.. Marek Buczek - Sędzia Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    22.. Waldemar Masłowski - Sędzia Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    23.. Jadwiga Kwapiszewska - Wiceprezes Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    24.. Robert Bednarczyk - Wiceprezes Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    25.. Wojciech Damaszko - Prezes Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    26.. Edyta Gajgał - Prezes Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
    27.. Jacek Kielar - Sędzia Sądu Rejonowego w Złotoryi
    28.. Agnieszka Pilarczyk - Sędzia Sądu Rejonowego w Krakowie Śródmieście
    29.. Wojciech Kociubiński - Sędzia Sądu Apelacyjnego w we Wrocławiu
    30.. Wiesław Pędziwiatr - Sędzia Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
    31.. Stanisław Rączkowski - Sędzia Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu
    32.. Anna Surowiak - Prokurator Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze
    33.. Mariusz Rybak - Prokurator Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze
    34.. Marzanna Siemaszko - Prokurator Prokuratury Rejonowej w Jeleniej
    Górze
    35.. Grzegorz Chojnacki - Prokurator Prokuratury Rejonowej w Jeleniej
    Górze
    36.. Bożena Różańska - Prokurator Prokuratury Rejonowej w Jeleniej Górze
    37.. Tomasz Krzesiewicz - Prokurator Prokuratury Rejonowej w Jeleniej
    Górze
    38.. Adam Kurzydło - Prokurator Rejonowy w Jeleniej Górze
    39.. Edward Szafraniec - Prokurator Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze
    40.. Michał Korczycki - Prokurator Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze
    41.. Urszula Sondej - Prokurator Prokuratury Okręgowej w Jeleniej Górze
    42.. Ewa Węglarowicz-Makowska - Prokurator Okręgowy w Jeleniej Górze
    43.. Krzysztof Jach - Prokurator Prokuratury Rejonowej w Dzierżoniowie
    44.. Marek Gorzkowicz - Prokurator Prokuratury Rejonowej w Bolesławcu
    45.. Tomasz Łoziński - Zastępca Prokuratora Rejonowego w Złotoryi
    46.. Mariusz Moszowski - Prokurator Prokuratury Rejonowej w Wałbrzychu
    47.. Katarzyna Zagwojska - Prokurator Prokuratury Rejonowej dla
    Wrocławia-Krzyki Zachód
    48.. Przemysław Baranowski - Prokurator Prokuratury Rejonowej
    Warszawa-Mokotów
    49.. Dariusz Szyperski - Prokurator Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu
    50.. Anna Gwizdalska - Prokurator Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu
    51.. Małgorzata Wasiak - Prokurator Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu
    52.. Wojciech Kubiński - Prokurator Prokuratury Apelacyjnej we Wrocławiu
    53.. Tomasz Małuch - Prokurator delegowany do Prokuratury Generalnej
    54.. Mirosław Chłopik - Prokurator delegowany do Prokuratury Generalnej
    55.. Janina Szmuda-Więckowska - Prokurator delegowany do Prokuratury
    Generalnej
    56.. Anna Czarnecka - Prokurator delegowany do Prokuratury Generalnej
    57.. Bernadetta Misiewicz - Główny Specjalista w Ministerstwie
    Sprawiedliwości
    58.. Iwona Łopińska - Zastępca Dyrektora Departamentu Sądów, Organizacji i
    Analiz Wymiaru Sprawiedliwości
    59.. Waldemar Szmidt - Dyrektor Departamentu Sądów, Organizacji i Analiz
    Wymiaru Sprawiedliwości
    60.. Magdalena Olczyk - Starszy specjalista w Biurze Rzecznika Praw
    Obywatelskich
    61.. Adam Graczek - Główny Specjalista w Biurze Rzecznika Praw
    Obywatelskich
    62.. Przemysław Możejko - Główny specjalista w Biurze Rzecznika Praw
    Obywatelskich
    63.. Krzysztof Marczuk - Główny specjalista w Biurze Rzecznika Praw
    Obywatelskich
    64.. Piotr Sobota - Naczelnik Wydziału do Postępowań Organów Ścigania przy
    RPO

  • 10. Data: 2015-12-13 20:45:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-13 o 17:31, Grzegorz Niedzwiecki pisze:
> [...]
    > Obywatelskich
    > 64.. Piotr Sobota - Naczelnik Wydziału do Postępowań Organów Ścigania

    1. W sądzie nie walczyłeś bo jak piszesz "nie musiałem", efektem
    był wyrok skazujący ciebie.
    2. Winny jesteś co potwierdza prawomocny wyrok sądowy
    3. Dalej zostawiasz cytowane tekst (w dodatku cytujesz nie
    wiadomo dlaczego wszystko) pod swoim tekstem
    4. Trollujesz pisząc brednie i dodatkowo wstawiając
    wklejki bez sensu dla tematu dyskusji i bez umiaru.