  • 31. Data: 2006-05-22 11:29:30
    Temat: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > To jest malo??? Przeciez nikomu krzywdy nie zrobil!

    Potencjalnie mógł zrobić sporą krzywdę.

    p. m.

  • 32. Data: 2006-05-22 11:37:50
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Potencjalnie mógł zrobić sporą krzywdę.

    potencjalnie to kazdy moze zabic.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 33. Data: 2006-05-22 11:46:11
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    mvoicem <m...@g...com> napisali:

    > Potencjalnie mógł zrobić sporą krzywdę.

    potencjalnie to mogl zrobic i na trzezwo. Obnizenie sprawnosci
    psychoruchowej jest na szarym koncu przyczn wypadkow.
    Jesli za wsiadanie za kolko po wypiciu zabiera sie prawko i sadza na 2
    lata, to za przekroczenie predkosci, albo wymuszenie pierwszenstwa powinno
    byc dozywocie.

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 34. Data: 2006-05-22 12:02:06
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > To jest malo??? Przeciez nikomu krzywdy nie zrobil!

    A jakby podłożył bombę, która tylko szczęśliwym zbiegiem okoliczności
    wybuchła tak, że nikomu krzywda się nie stała a i szkód znaczących nie było?

    A pijak za kółkiem to taka bomba.

  • 35. Data: 2006-05-22 12:02:38
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Skad wiesz, czy powodowal zagrozenie?

    Tak, bo był pijany.

    > A moze jechal rowno i zgodnie z
    > przepisami PoRD?

    ROTFL

    Pijany jesteś?

  • 36. Data: 2006-05-22 12:13:10
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

> [...]
    > Jesli za wsiadanie za kolko po wypiciu zabiera sie prawko i sadza na 2
    > lata, to za przekroczenie predkosci, albo wymuszenie pierwszenstwa powinno

    Ba ... a za wsiadanie w stanie skrajnego zmęczenia ???

    Szczerze - wolałbym 100 000 kierowców po 2 piwkach na drodze
    spotkać niż 100 000 wycieńczonych kilkunastogodzinną jazdą po
    drogach w PL.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 37. Data: 2006-05-22 14:43:14
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    severin wrote:

    > PS
    > Zawsze twierdzilem, ze powinni z miejsca zabierac prawko. Teraz kiedy

    Powinni.

    > sam popelnilem blad (nieprzespane noce, widmo utraty pracy, zszargane

    Błąd? Przez pomyłkę zamiast herbaty wypiłeś piwo?

    > dobre imie) juz nie jestem taki skory do oceny innych. Jak ktos
    > wczesniej wspomnial kazdemu zdarza sie bladzic i nie wszystkich od razu

    Na drogach nie ma miejsca na takie "błądzenie". Tu wchodzi w grę ludzkie
    życie i ktoś na tyle głupi, by chlać i siadać za kierownicą, powinien od
    ręki tracić prawko na minimum 5 lat.

    > mozna skreslic. Niech to bedzie przestroga dla wszystkich, ktorzy
    > twierdza, ze jesli juz to ktos, nigdy ja!!

    Nigdy ja.

    Mogę się założyć o dowolną kwotę pieniędzy, że nigdy nie zasiądę za
    kierownicą po spożyciu alkoholu w ilościach dających odczyt powyżej
    błędu pomiaru (bo minimalne ilości alkoholu to mogą być choćby w torcie
    kremowym albo pojawić się po zjedzeniu jabłek).

  • 38. Data: 2006-05-22 14:48:31
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A jakby podłożył bombę, która tylko szczęśliwym zbiegiem okoliczności
    > wybuchła tak, że nikomu krzywda się nie stała a i szkód znaczących nie
    > było?
    >
    > A pijak za kółkiem to taka bomba.

    nic dodać nic ująć.

    p. m.

  • 39. Data: 2006-05-22 15:01:53
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none> napisali:
    > A jakby podłożył bombę, która tylko szczęśliwym zbiegiem okoliczności
    > wybuchła tak, że nikomu krzywda się nie stała a i szkód znaczących nie było?
    >
    > A pijak za kółkiem to taka bomba.

    Statystyki tego nie potwierdzaja.
    Przyczyny wypadków spowodowanych przez kierujących:

    Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu: 11 419 28,8%
    Nieprzestrzeganie pierwszeństwa przejazdu 9 511 24,0%

    teraz dlugo, dlugo nic

    I na samym koncu

    Ograniczenie sprawności psychomotorycznej 507 1,3%

    Tykajacymi bmombami sa ci, co lubia wdepnac. I dostaja jakies smieszne
    200zl mandatu, a spokojnie jadacy koles po 3 piwach traci prawko i moze
    trafic do paki, mimo, ze sa 20 razy mniejsze szanse, ze spowoduje wypadek.
    Czy to nie chore?

  • 40. Data: 2006-05-22 16:49:19
    Od: "maf" <m...@n...alpha.pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Witam
    > Wczoraj mialem nieprzyjemna sytuacjie zabrania prawa jazdy za
    > prowadzenie pod wplywem(1 promil)
    > Jestem zalamany i zly na siebie ,poszukuje informacji jakie sa
    > konsekwencjie tego "wyczynu".
    > Na jaki okres zabiara mi prawojazdy?Czy bede musial je zrobic
    > ponownie?iI jaka moze byc kara pieniezna?
    > Z gory dziekuje za info osob znajacych emat
    > Pzd,
    (0,62) Dobrowolne poddanie sie karze:
    obowiazkowe badanie psycho... kierowcow (dostaniesz skierowanie) 200 zl
    prawko na 2 lata,
    wybor pomiedzy grzywna(1000 zl /jak masz male dochody/ )a odsiadka w
    zawiasach
    300 zl na fundacje
    I dziekuj Bogu, ze cie zatrzymali.
    Pozdr