  • 21. Data: 2006-05-21 20:28:19
    Temat: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>

    Pokaż immunited ....

  • 22. Data: 2006-05-21 21:02:13
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "::..SKY" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:65ac.000000b1.4470b3a2@newsgate.onet.pl...

    > jestes kierowca i ze sa ci prawo jazdy potrzebne - tym sposobem uratujesz
    prawo
    > jazdy do sprawy w sadzie /

    Co mu to da?
    Jak mu oddadza teraz, to za to dluzej potrzymaja po uprawomocnieniu sie
    wyroku (nie zistanie zaliczony okres zatrzymania prawa jazdy do okresu
    zakazu).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2006-05-21 21:43:16
    Temat: Jak wyegzekwować zaległe płatności z zagranicy?
    Od: w...@i...pl

    Dzień dobry,

    Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów miałby pomysł/doświadczenie w
    wyegzekwowaniu płatności za tłumaczenie wykonane dla węgierskiego biura
    tłumaczeń? Płatność przeciąga się już jakieś poł roku, tłumaczenia są mało
    przekonujące, a roboty było sporo (kilka tysięcy PLN). Może są u nas
    kancelarie prawne które się takimi sprawami zajmują? Z góry serdecznie
    dziękuje za informacje i porady.

    Pozdrowienia

    W.P.

    P.s. Żadna praca nie hańbi oprócz tej niepłatnej...

    Potrzebujesz gotowki? Halogotowka to nawet 50 000 bez wizyty w banku.
    Rata od 35 zl, bez poreczycieli. Wypelnij formularz. Oddzwonimy.
    >>> http://link.interia.pl/f1942

  • 24. Data: 2006-05-21 22:50:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ::..SKY wrote:

    > jak bedziesz jezdzil majac zakaz prowadzenia pojazdow to mozesz trafic na pare
    > miechow do pierdla / art. 244 Kodeksu Karnego / /:) policja ma baze danych osob
    > ktore maja zakazy - takze pewnie cie sprawdza przy kontroli :)

    Plus odwieszenie tego, co sędzia da w zawieszeniu.

  • 25. Data: 2006-05-21 23:05:31
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    wiadomości news:4470ee95@news.home.net.pl...

    > Plus odwieszenie tego, co sędzia da w zawieszeniu.

    Jesli bedzie trzezwy, to ewentualnie fakultatywnie.
    Przestepstwo przeciwko bezpieczenstwu w komunikacji (178a) nie jest podobne
    do przestepstwa przeciwko wymiarowi sprawiedliwosci (244) :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 26. Data: 2006-05-22 00:26:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 21 May 2006 23:43:16 +0200, w...@i...pl napisał(a):

    > Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów miałby pomysł/doświadczenie w
    > wyegzekwowaniu płatności za tłumaczenie wykonane dla węgierskiego biura
    > tłumaczeń?

    Może spytaj w biurze gospodarczym przy ambasadzie Węgier? To pierwsze co mi
    przyszło do głowy.

    A na przyszłość chyba warto pomyśleć o faktoringu... Zarobisz kilka %
    mniej, ale kase masz pewną.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 27. Data: 2006-05-22 08:47:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    ELCO <e...@p...onet.pl> napisali:

    > Osobiscie mam nadzieje ze konsekwencje beda jak najwieksze.
    > Niestety dostaniesz tylko wyrok ktory zabierze Ci prawko
    > na 2 lata i bedziesz musial zdawac je od nowa.

    To jest malo??? Przeciez nikomu krzywdy nie zrobil!

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 28. Data: 2006-05-22 08:50:57
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisali:
    > podejrzewam). Świadome wprowadzenie zagrożenia w komunikacji na tę nazwę
    > nie zasługuje.

    Skad wiesz, czy powodowal zagrozenie? A moze jechal rowno i zgodnie z
    przepisami PoRD?

  • 29. Data: 2006-05-22 08:55:52
    Od: "marcin fenix" <m...@i...pl>

    witam, najpewniej wyrok w zawiasach, kasa do zabulenia na jakas
    fundacje na przyklad, moze rok zakazu prowadzenia pojazdow
    mechanicznych, a jak masz kase na prawnika to nawet prawa jazdy nie
    zabiora i nie bedzie zakazu prowadzenia pojazdow-znam to z autopsji

  • 30. Data: 2006-05-22 10:39:29
    Od: severin <s...@w...pl>

    t...@g...com napisał(a):
    > Witam
    > Wczoraj mialem nieprzyjemna sytuacjie zabrania prawa jazdy za
    > prowadzenie pod wplywem(1 promil)
    > Jestem zalamany i zly na siebie ,poszukuje informacji jakie sa
    > konsekwencjie tego "wyczynu".
    > Na jaki okres zabiara mi prawojazdy?Czy bede musial je zrobic
    > ponownie?iI jaka moze byc kara pieniezna?
    > Z gory dziekuje za info osob znajacych emat
    > Pzd,

    Wiem co przezywasz, bo w styczniu zrobilem to samo. U mnie sprawa
    jeszcze w sadzie, niestety apelacyjnym, poniewaz prokurator wniosl
    apelacje. W SG sedzia wrunkowo umorzyl postepowanie+grzywna 500zl, bez
    zakazu i na to nie przystala prokuratura, ktora domaga sie w apelacyjnym
    zakazu prowadzenia na okres 1 roku.
    Nie wiem jakie byly okolicznosci, w moim przypadku chcialem przejechac
    600m droga polna z predkoscia okolo 20km/h po godz. 21. Samochod
    wykorzystuje do prowadzenia DG.
    Jedyne co moge Ci doradzic, oczywiscie skrucha, zaswiadczenia od
    wiarygodnych autorytetow (z zakladu pracy, instytucji, kosciola etc) o
    tym ze jestes dobrym czlowiekiem. Jak najbardziej wskazany adwokat.

    PS
    Zawsze twierdzilem, ze powinni z miejsca zabierac prawko. Teraz kiedy
    sam popelnilem blad (nieprzespane noce, widmo utraty pracy, zszargane
    dobre imie) juz nie jestem taki skory do oceny innych. Jak ktos
    wczesniej wspomnial kazdemu zdarza sie bladzic i nie wszystkich od razu
    mozna skreslic. Niech to bedzie przestroga dla wszystkich, ktorzy
    twierdza, ze jesli juz to ktos, nigdy ja!!