  • 41. Data: 2006-05-22 17:37:25
    Temat: Re: Jazda pod wplywem alkocholu
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Jesli za wsiadanie za kolko po wypiciu zabiera sie prawko i sadza na 2
    > lata, to za przekroczenie predkosci,

    Sprecyzuj, o jakie przekroczenie prędkości ci chodzi.

    Bo jeśli o przekraczanie ograniczeń prędkości, to pitolisz głupoty.

  • 42. Data: 2006-05-22 17:38:44
    Od: "Hubert" <h...@w...to-plik.info>

    nawet jesli przeparkował na promilach to też jest bandyta -- gdyby obok
    potkneło sie dziecko a on je tylko drasnął to kto za to odpowiada? matka ze
    dzieiaka nie upilnowała czy pijany kierowca który w pore nie zareagował ?
    rosyjska ruletka albo sie uda albo nie - wg mnie zabrac prawko na 5 lat w
    zawiasach na 10 lat

  • 43. Data: 2006-05-22 17:39:50
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Statystyki tego nie potwierdzaja.
    > Przyczyny wypadków spowodowanych przez kierujących:
    >
    > Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu: 11 419 28,8%
    > Nieprzestrzeganie pierwszeństwa przejazdu 9 511 24,0%

    A ilu z nich było "na rauszu"?

    [ciach]

    > Ograniczenie sprawności psychomotorycznej 507 1,3%

    Jaaasne.

    A potem się okaże, że badający miał przez to na myśli tylko to, że
    kierowcę bolał ząb.

  • 44. Data: 2006-05-22 17:49:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hubert napisał(a):
> [...]
    > rosyjska ruletka albo sie uda albo nie - wg mnie zabrac prawko na 5 lat w

    bandyta m odm. jak ż IV, CMs. ~ycie; lm M. ~yci, DB. ~tów
    <<osobnik dokonujący zbrojnych napadów, morderstw>>
    Zwyrodniały bandyta.
    Napad bandytów.
    wł.

    uzywaj slow ktorych znaczenie znasz.
    A gdyby obok stalo dziecko a on nie majac nic we krwi je drasnal to ?
    Albo gdyby je drasnal a fakt bycia pod pwlywem absolutnie w zadnym
    wypadku do tego by sie nie przyczynil to ?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 45. Data: 2006-05-22 18:29:05
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Powinni.

    > Błąd? Przez pomyłkę zamiast herbaty wypiłeś piwo?

    > Na drogach nie ma miejsca na takie "błądzenie". Tu wchodzi w grę ludzkie
    > życie i ktoś na tyle głupi, by chlać i siadać za kierownicą, powinien od
    > ręki tracić prawko na minimum 5 lat.

    > Nigdy ja.
    >
    > Mogę się założyć o dowolną kwotę pieniędzy, że nigdy nie zasiądę za
    > kierownicą po spożyciu alkoholu w ilościach dających odczyt powyżej
    > błędu pomiaru (bo minimalne ilości alkoholu to mogą być choćby w torcie
    > kremowym albo pojawić się po zjedzeniu jabłek).
    Do chwili kiedy nie przyjmiesz tego alkoholu tak dużo, ze rozum uśnie, a
    ułańska fantazja się podniesie.
    I dlatego to mówie, bo abstynenci są na to bardzo, bardzo wrażliwi.

    MZ

    PS. Pamiętaj, ze są dwa rodzaje ludzi z problemem alkoholowym: ci co
    piją, i ci co nigdy niepiją.

  • 46. Data: 2006-05-22 18:32:16
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <alawa@temporary_unavailable.none> napisal(a):
> [...]
    > błędu pomiaru (bo minimalne ilości alkoholu to mogą być choćby w torcie
    > kremowym albo pojawić się po zjedzeniu jabłek).

    Ueeee, ja to się boję, że kiedyś wypiję piwo do obiadu, wieczorem
    pojadę gdzieś i będzie zonk. Albo pojadę rano gdzieś po imprezie i
    zonk. Itd itp. Ten limit za niski jest, można przypadkiem się udupić :(

    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 47. Data: 2006-05-22 18:46:32
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Hubert <h...@w...to-plik.info> napisali:
> [...]
    > dzieiaka nie upilnowała czy pijany kierowca który w pore nie zareagował ?

    Jesli to wina matki, to ona bedzie odpowiadac. Proste.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 48. Data: 2006-05-22 18:48:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable> napisali:

    > A ilu z nich było "na rauszu"?

    A ilu z nich sluchalo "Ich Troje"?

    > A potem się okaże, że badający miał przez to na myśli tylko to, że
    > kierowcę bolał ząb.

    Jesli fakty przecza teorii, to tym gorzej dla faktow, co?

  • 49. Data: 2006-05-22 19:16:33
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał:
    > Skad wiesz, czy powodowal zagrozenie?

    Bo zdarzyło mi się przestawić samochód po pierwszym piwie, wiem jak
    wtedy się obniża prędkość postrzegania (a więc i reakcji) i jestem w
    stanie to łatwo ekstrapolować na wyższe promile.

    > A moze jechal rowno i zgodnie z przepisami PoRD?

    Z przepisem o szczególnej ostrożności na pewno nie. Zachowanie jej w
    takim stanie jest po prostu niewykonalne.

    -------------------+

  • 50. Data: 2006-05-22 19:19:34
    Temat: Re: Jazda pod wpływem alkoholu
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał:
    > Statystyki tego nie potwierdzaja.
    > Przyczyny wypadków spowodowanych przez kierujących:

    Podaj proszę źródło.